Blog picture

20 oktober 2013

Yves Rocher bestelling #2!



Omdat ik zo tevreden was met mijn eerste bestelling bij Yver Rocher (lees hier wat ik toen kocht) , heb ik nog een bestelling geplaatst! Ik wou even wachten tot ik alle producten ook kon testen. Ik heb ze dus nu twee weken gebruikt. Benieuwd wat ik gehaald heb en wat ik er van vind?



Yves Rocher Hydra Vegetal 24h créme


De Yver Rocher Hydra vegetal créme zit in een leuk, fris uitziend potje met een licht blauw/groene deksel. Het is een hydraterende creme en dat zie je al aan het potje, je krijgt er echt een fris gevoel bij.
Zoals jullie tot nu vast weten heb ik een hekel aan potjes (creme gaat onder mijn nagels zitten, bléh!). Dus voor mij is dit al een -1.

De creme is lekker romig, een dikke substantie maar niet vet. Het is een 24h creme, wat dus geschikt is om in de dag zowel de nacht te gebruiken. De creme trekt snel in en laat geen vies, vettig laagje achter. Hij ruikt ook nog eens lekker! Ik gebruik deze nu ongeveer twee weken en ik vind m heerlijk! Ik heb er geen droge plekken of puistjes van gekregen.

Maar Yver Rocher...waaróm nou in een pot?

Yver Rocher Hydra Vegetal kost 5,45 met de 50+% korting .

Yver Rocher Active Sensitive oogcreme


Als je mijn blog een tijd volgt zul je wel gezien hebben dat ik het meer dan een keer over deze oogcreme gehad heb. Deze oogcreme van Yver Rocher is tot nu toe de enige die ik fijn vind in gebruikt én waar ik tegen kan. Twee hele belangrijke punten!

De creme, of eigenlijk eerder serum, zit in een witte rube met roze draaidop. Roze doet me eigenlijk altijd denken aan gevoelig en caring, dus ik vind het uiterlijk zeker leuk.

De serum is bedoeld om te hydrateren en om puffy, rode ogen te voorkomen/helpen. De serum trekt snel in, voelt zeker niet vettig aan, maar hydrateerd de oogcontour rondom je ogen goed. Omdat ik vaak reacties krijg bij mijn ogen, heb ik vaak rode/puffy oogcontouren, en deze serum helpt zeker weten mijn huid te kalmeren.

Ik ben nog steeds wel opzoek naar een meer voedende anti rimpel créme maar tot ik een vind die aan mijn eisen voldoet, blijf ik deze trouw.  Deze gebruik ik nu ruim een jaar.

Er is wel een anti-rimpel variant van deze creme maar die bevat jammer genoeg 'lichtweerkaatsende deeltjes' die je heel erg ziet. Mijn moeder had deze gehaald en het leek alsof ze roze oogschaduw onder haar ogen had gesmeerd. Geen aanrader ook al denk ik dat de creme zelf wel erg goed is.

Yver Rocher: +1!

Yves Rocher Active Sensitive oogserum kost 6,65 met de 50%+ korting.

Yver Rocher Hydra Vegetal hydratatiebooster concentraat


Jeetje wat een heerlijk spul!
De Yver Rocher hydraboost (om het kort te houden) is een heerlijke gezichtsserum. De serum zit in een licht blauw glazen pompflacon, die een klein plastic dopje heeft aan de bovenkant zodat je de serum makkelijk mee kunt nemen als je bijvoorbeeld een weekendje weg gaat. Dit mis ik echt bij veel producten!

De serum zelf is super lekker! Hij is erg licht en dun van substantie, zelf runny. Mijn huid slurpt deze meteen in, en het is een heerlijke ochtend basis. De serum ruikt lekker, heeft eigenlijk dezelfde geur als de Hydra vegetal 24h créme. Ook de verpakking is hetzelfde gezien ze in dezelfde lijn horen.

Ik vind dit product echt een topper! Hij plakt niet (wat sommige serums wel hebben), en wat vind ik toch dat pompje handig!

YR: +1!

Yver Rocher Hydra vegetal Hydratatiebooster concentraat kost 9,00 euro met de korting.
Zonder korting kost deze 18,00 euro.

Yves Rocher Waterproof Stylo kleur Vert


Ik vond het hoog tijd om een leuk groen potlood te kopen die mooi met een geweldige groene oogschaduw staat die ik een tijd terug gescoord heb. En deze is super mooi!

Pluspunt 1: Het is een stylo, je hoeft m dus niet steeds te slijpen, je draait gewoon and there it is!
Pluspunt 2: Het is een waterproof, maar hij gaat er wel redelijk makkelijk af met oogmakeup remover. Niet uren zitten boenen dus.

De kleur is erg mooi zeegroen, met een metalic glans, dus geen shimmer. Hij blijft lang zitten, maar eind van de dag zit ie wel wat onder de waterlijn. Als eyeliner blijft ie beter zitten.

Ja, ik ben hier zeker tevreden over!

Yver Rocher: +1

Yver Rocher Herstellende Haarolie


Wow, wat was ik verrast toen ik deze olie gebruikte!
Hij leekt erg waterig te zijn, wat ik raar vond voor een olie-mix, maar toen ik het op mijn hand deed was die een stuk minder waterig.

Deze olie is heerlijk voor het haar. Het voedt, het zorg dat het haar niet gaat pluizen, luchtig is en een gezonde glans krijgt.
Hier moet ik wel toevoegen dat ik geen fan ben van olie als het om haarverzorging komt. Op een of andere manier werkt dat bij mijn haar niet goed, misschien omdat het vrij dun is.

In de herstellende haarolie zit o.a. macadamia en babassu olie, die zorgen voor diep herstel van je haren.
Ook is dit een siliconen vrije samenstelling! YAY!

Deze olie breng je bij de haarpunten aan wanneer je net gedouched hebt.
Echter merkte ik dat je erg voorzichtig moet zijn met de dosering ervan, want je kunt snel sliertig haar krijgen als je teveel gebruikt. En bij deze olie heb je snel te veel.

Wat ik dus doe is deze als masker gebruiken. Ik breng deze in de avond aan, doe mijn haar in een vlecht, leg een handdoek op mijn kussen, en was het de volgende dag uit. De olie voel je verder niet want die trekt zeer snel in, alleen is je haar wel vettig.

In plaats van de hele nacht, kun je deze ook een uurtje in je haar doen en daarna uitwassen. Net wat je liever hebt.

Van deze olie word mijn haar erg mooi glanzend en voelt het zacht aan. Ik denk dat elk haartype wel zo'n kuurtje kan gebruiken zo nu en dan.

Deze komt ook eens met een mooi prijsje van 6,90 (met korting) voor 150 ml. Zoals bij de meeste olien geldt ook hier: a little goes a (very) long way!


Zoals je leest ben ik alweer erg tevreden met de producten van Yver Rocher. De site (en ik denk ook de winkel) heeft vaak korting op de meeste artikelen, en je krijgt bij elke online bestelling een of meerdere gratis cadeaus, en drie proefjes. Ben je lid, dan krijg je zo nu en dan ook persoonlijke aanbiedingen toegestuurd via mail of post.

Een fijn merk, met een super goede prijs/kwaliteit verhouding.

Een kijkje nemen op de webshop? www.yvers-rocher.nl !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten