Blog picture

15 oktober 2013

Cheap deals bij de Action!

Hoi allemaal!

Vandaag ben ik na school even langs te Action gefiets, en heb ik een aantal leuke dingen geshopt!




De action is echt een topper van een winkel. Soms vind ik daar helemaal niks, maar soms vind ik daar de wereld aan spullen, en die zijn daar veel goedkoper dan bij de drogist.


Als eerste: mondhygiene.

Ik ben laatst bij de tandarts geweest en ja hoor, mijn eerste mini gaatje! Ik baal zo enorm want ik heb nog nooit gaatjes gehad. Nu moet ik deze laten vullen...en ik heb al zo'n hekel aan de tandarts! Ik heb dus besloten extra extra goed op mijn tanden te passen. Ik poetste al 2 keer per dag mijn tanden, met flossen er tussen door, maar nu ga ik nog meer dingen proberen. Bij de Action heb ik gehaald:

- Schoonmaak borsteltjes (met roze hendeltjes, hoe cute!): 0,99 euro
- Aquafresh mondspoeling: 1,74 euro
- Pearl Drops freshmint: 1,72 euro
- Pearl Drops Party Sparkle: 1,72

Sowieso zijn de Pearl Drops bij de drogist al rond de 4-5 euro, en ik was er al heel benieuwd naar!


Als tweede: haar producten

Ik vond de Syoss Volume Lift volume poeder. Ik heb zelf al die van Andrelon en Osis, maar ik was toch wel erg benieuwd naar hoe deze werkt. Deze koste 1,99 euro. Koopje voor een Syoss product.
Wat mijn ook nieuwsgierig maakte was de Andrelon Nachtwonder. Dit is een nachtconditioner speciaal ontwikkeld om je haar intensief te voeden en te herstellen terwijl je gewoon slaapt. Klinkt veel belovend! De prijs hiervan was 1,59 euro. Voor dat geld had ik deze zeker niet laten staan!


 Als laatste de algemene verzorging.

In mijn "Opgemaakt!' post een tijdje terug vertelde ik over de Dove Purely Pampering douchegel. Ik vond m zo heerlijk, dat ik nu deze weer heb gekocht, maar dan met Shea & Vanille. Deze is heerlijk voor de wat koudere dagen, want door de combinatie shea en vanille krijg de douchmilk een fijne, warme geur.
Deze koste 1,79 euro.

Bij mijn 'Aankoopjes' post liet ik de fijne lipbalms van de Action zien, die een coconut geur hebben. Vandaag kwam ik de lipbalm van Inecto Pure Coconut in de Action tegen. Ik was dus wel benieuwd hoe deze is in vergelijking met de Coconut Care lipbalm van de Action. Ook deze glijd lekker op de lippen, maar ik vind de geur niet zo lekker als die van de Action. Wel voel ik dat deze goed verzorgd. De prijs is 0,98 euro voor een.

Bij de Action heb ik ook een paar dergelijke huishoud dingetjes gekocht maar die vind ik niet zo relevant om hier te plaatsen.

Komen jullie vaak bij Action?

Love ,
Annie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten