Blog picture

21 oktober 2013

De winnaar van de september winactie is.......




De gelukkige winnaar van de september winactie  is......



Kirsten Fijneman!

Gefeliciteerd!
Ik neem zo snel mogelijk contact met je op en dan komt het pakketje snel naar je toe!



De namen zijn gekozen van de lijst van likes op mijn facebook pagina.
Dit omdat ik weet dat veel van jullie geen google+ hebben om een comment achter te laten.

Wel is het opgevallen dat terwijl een aantal wel geshared hebben ik dit niet heb kunnen zien wegens de privacy instellingen van jullie persoonlijke pagina.
Let hier wel op want bij de volgende winactie zullen alleen degene meedoen die hebben geshared en waarbij ik dat kan zien, anders kan je naam niet in de lijst komen.


De volgende winactie zal morgen bekend worden gemaakt.
HINT: het is in samenwerking met een erg leuke sieraden webshop!

Stay tuned!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten