Blog picture

14 oktober 2013

Review & Swatch: Sleek Storm Palette en Sleek Antique blush


Jaaa! Mijn bestelling bij The Make Up Spot is aangekomen! Er is wat mis gegaan dus de andere aankopen zal ik nog laten zien , maar ik was maar al te enthousiast over deze producten dus ik moet ze even delen! Ik heb het over de Sleek Storm Palette en de Sleek Antique Blush!




Sleek is een fijn cosmetica merk die mooie producten verkoopt met een redelijke prijs. Deze palette en blush , net zoals alle palettes en blushes van Sleek, zitten in een matte zwarte compact, die stevig aanvoelt in de hand. In de palette en blush zit een grote spiegel, super handig voor als je m meeneemt op vakantie.
De palette heeft ook een dubbele spons applicator.


Kijk toch naar die mooie kleuren! 

Sleek Storm Palette 


De kleuren van de Sleek Storm palette

De Sleek Storm palette bevat 12 prachtige kleuren waarvan veel natuurlijk, plus twee blauwe, een groene en een zwarte. Behalve drie kleuren bevat de rest allemaal shimmer. You gotta love that shimmer!

Sleek Storm Palette swatches
Ik ben positief verrast door de pigmentatie van dit palette. De kleuren komen geweldig uit en behalve de  onderste blauwe kleur, hebben de oogschaduws geen uitval. De donkere kleuren van de tweede rij in het palette zijn nog sterker gepigmenteerd en zijn dus ook opvallender, maar zelfs de lichte kleuren kan je gewoon een keer aanbrengen.

Sleek Antique Blush



De Sleek Antique blush komt uit de Sleek Romance collectie , samen met de Sleek Vintage Romance palette. De palette lijkt me heel mooi maar ik twijfel nog of ik de kleuren zou gebruiken, dus heb ik eerst maar gewoon de blush besteld.

Hierboven zie je de kleur van de blush in de pan. De linker swatch is meteen aangebracht, de rechter is uitgeblend.

De Sleek Antique blush heeft een bruinige kleur met een wat oud roze ondertoon. Ook bevat de blush kleine zilveren shimmer deeltjes. Toen ik de blush opende dacht ik 'wow, dit is donker!'. Maar als je het met een lichte hand aanbrengt kan de kleur heel erg mooi zijn. Ik denk dat meiden met een getinde huidskleur deze ook als bronzer zouden kunnen gebruiken. Meiden met een lichte huidskleur zoals moi moeten opletten deze niet te heftig aan te brengen want hij kan erg donker worden.

De kleur van de blush lijkt me ook erg mooi als oogschaduw, mede wegens de sterke pigmentatie.

-
Ik ben zeker impressed door de kwaliteit en de pigmentatie van de Sleek blush en palette.
Met de blushes wat ik eerder bekend, maar ook de palette vind ik nu geweldig. Ik denk dat ik ook de natural palette maar es ga aanschaffen!

De rest van bestelling van The Make Up Spot zal ik binnenkort aan jullie laten zien!

Wat vinden jullie van deze twee schatjes? En hebben jullie zelf ook iets van Sleek?

Love,
Annie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten