Blog picture

24 september 2013

Yves Rocher aankoopjes!



Hallo iedereen! 
Vorige week hebben mijn moeder en ik een bestelling gedaan bij Yves Rocher, en vandaag laat ik jullie mijn gedeelte van de loot zien! 


Yves Rocher Culture Bio eyecream & Ovale Lifting anti-wrinkle eye cream

Verzoring
De reden dat ik bij Yves Rocher wou bestellen is omdat ik zeer, en dan ook zeer tevreden ben over hun Active Sensitive oogcreme. Hier heb ik al een van op en ben nu bij de tweede tube. Omdat ik zo tevreden was hierover, wou ik ook andere oogcremes proberen van Yves Rocher. Ik heb deze keer de Culture Bio Hydraterende oogcreme en de Ovale Lifting oogcreme gekocht.

De Culture Bio is een merendeels biologische oogcreme met Passiflora, Calendula, Kamille, Aloe Vera, Hamamélis en Amandel olie extracten. Deze moet hydrateren en verzorgen.

De Ovale Lifting is om de contour de liften, en rimpels tegen te gaan. Nou heb ik op mijn 22ste nog geen rimpels (wel lach rimpeltjes, maar dat vind ik niet zo erg), maar de tijd zal ooit komen en ik dacht ik ga maar eens preventief bezig.

Yves Rocher Argan Nourishing Balm

Deze balm caught my eye aan de zijkant van de pagina, dus die heb ik ook meebesteld. De Tradition de Hammam Nourishing Argan Balm is een verzorgende balsem die je voor het lichaam kunt gebruiken. Hij is fijn voor de droge huid, hydrateerd deze en laat een zacht gevoel achter. In deze balm zit argan olie. Hij ruikt opzich wel lekker, maar wel vrij sterk. Dit is de mini verpakking van 30ml.



Cosmetica
Al is dit alweer mijn vierde aankoop bij Yves Rocher, heb ik nooit eerder hun cosmetica geprobeerd. Ik besloot dus een aantal dingetjes uit te testen. Op de foto:

- Ultra Long Lasting Cream Eye Shadow 01 nude
 Een cream eyeshadow met een lichte kleur, perfect voor het highlighten van je ogen.
- Eyeliner Noir
Een liquid zwarte eyeliner met een dun kwastje voor het makkelijker aanbrengen. Deze heb ik gekocht omdat ik vaak allergische reacties krijg van liquid eyeliners, en ik een zoek waar ik dat misschien niet van krijg. Alas, ook van deze worden mijn ogen niet blij.
- Yves Rocher Verzorgende lipstick in Corail Voilé en Rose Poudré
De ene is een licht koraal kleurtje, terwijl de andere een mooie roze keur is.
- Schuine Blush Kwast


Yves Rocher Corail Voilé & Yves Rocher Rose Poudré


Wat ik zo erg fijn vind aan het bestellen op de site van Yves Rocher, is het feit dat je altijd van die leuke cadeaus kunt kiezen! Het uitpakken van het pakje is dat ook altijd een feest. Naast de drie samples die je krijgt, koos ik als kado een test-setje van de lijn Nutritive Végetal. Ook kreeg je bij je bestelling een mooi horloge. De Nutritive Végetal lijn is voor de droge tot zeer droge huid en bevat essenextract: een plantensap met een intensief voedende werking. Dit leek me erg fijn voor in de winter wanneer mijn huid sneller naar de droge kant neigt. Het horloge heb ik aan mijn moeder gegeven omdat ik zelf al 3 horloges heb die ik graag draag en zij meer van de zilverkleurige horloges is.

Hier nog een lijst van de producten met de prijs erbij:
- Culture Bio oogcreme - 11,10 euro
- Ovale Lift oogcreme - 9,95 euro
- Verzorgende argan balsem Tradition de Hammam mini 30ml - 2,00 euro
- Waterproof Longlasting Cream Eyeshadow 01 nude - 8,30 euro
- Liquid Eyeliner - 5,30 euro
- Verzorgende Lipstick Corail Voilé - 8,00 (nu voor 6,90!)
- Verzorgende Lipstick Rose Poudré - 8,00 (nu voor 6,90!)
- Schuine Blush Kwast - 10,00 euro

Producten van Yver Rocher kun je op hun site bestellen, of je kan natuurlijk altijd een kijkje nemen in een van hun winkels.
Verzendkosten op de site zijn standaard 3,90 euro. Bij besteding van 25 euro heb je gratis verzendkosten!

Binnenkort kunnen jullie een review verwachten van deze heerlijke producten.

Wat vinden jullie van de Yves Rocher producten? Hebben jullie daar wel eens wat besteld?

Love,

Annie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten