Blog picture

24 september 2013

Review & Swatch: Be Creative Lipstick 011 Lucky


Be Creative 011 Lucky


 Gisteren was ik even de stad in, en een van de dingen die ik gekocht heb is deze Be Creative Lipstick! Lees hieronder wat ik er van vind!


Be Creative 011 Lucky

Be Creative is een cosmetica merk dat verkocht word bij Ici Paris. Ze hebben van alles: blushes, poeders, foundations, oogschaduw, kwasten, noem maar op! Van dit merk heb ik ook een blush in 002 Delight.

Be Creative 011 Lucky

De lipstick zit in een zwart matt kartonen doosje, en aan de bovenkant zit een sticket met de naam, nummer en kleur van de lipstick. Ook de huls van de lipstick is matt zwart, en daarom staat Be Creative met witte letters. Hij voelt wel stevig, maar iets goedkoop aan.

Be Creative 011 Lucky bottom

De kleur die ik heb gekozen heet Lucky, en heeft een roze-bruine kleur. De lipstick heeft een glossy finish, voelt zacht aan op de lippen en hydrateerd. Het is niet een super gepigmenteerde lipstick, en hij blijft ook niet erg lang zitten. Na 2-3 uurtjes is deze wel vrij verdwenen van je lippen, maar ik vind het niet zo erg om zo nu en dan even weer aan te brengen.

Be Creative 011 Lucky swatch

Hier kan je goed de finish zien van de lipstick! Niet heel donker, en een mooi glossy effect! Deze kleur zoek ik al een tijdje, en ik ben erg blij dat ik deze heb gekocht.

Bij Ici Paris hebben ze een 40% korting op alle lipsticks actie, dus als je nog een lipstick nodig hebt zou ik zeker even een kijkje nemen!

De Be Creative lipstick kost normaal 14,50. 
Met de korting is dit 8,66.

Wat vinden jullie van deze lipstick? Hebben jullie de cosmetica van Be Creative al ontdekt in de Ici Paris winkels?

Love,

Annie






Geen opmerkingen:

Een reactie posten