Blog picture

30 september 2013

Mijn aankoopjes voor en ná Glamour Day!



Ik heb de laatste twee weken weer gul wat geld uitgegeven. Dit mede door kortingen die rondlopen, en omdat het zaterdag Glamour Day was! Hieronder zie je wat ik allemaal gekocht heb!



Zalando

All Stars Bordeaux/ Maroon 
Deze All Stars heb ik al een tijdje in het oog, en ik wachtte tot ik weer wat geld aan de kant had om deze babies te kopen! Ze zijn in de kleur bordeaux, en in platvoetmaat 40. Wel vind ik ze wat groot vallen dus ik heb ook maar een maat 39,5 gekocht om te vergelijken. Deze kosten 59,99 bij Zalando maar ik had een 10 euro kortingscode dus ik heb ze voor 49,99 gekocht. Not bad!
(de code is voor 10 euro korting bij besteding van 50 euro is: YRFPHAKZ)


Amigo

my lovely Amigo suede laarsjes 
Begin september kocht ik deze laarsjes bij de Amigo sale. Het zijn bruine leer suède laarsjes, ook in maat 40. Ik was er super blij mee want ik heb ze voor 33 euro gescoord, terwijl ze nieuw 99,- euro waren! Happy ik huppelde naar mijn vriend zijn huis om ze te laten zien, en toen ben ik ze daar vergeten!
Op dezelfde dag vond iemand het een goed idee mijn fiets te slopen, dus niet meer zo happy ik kon ze niet meer ophalen. Gelukkig bracht mijn vriend ze van de week. Een weer blije ik huppelde ermee naar buiten, en toen begon het te regenen waardoor ze nu allemaal kleine stippeltjes hebben. Ach ja...nog steeds happy!

The Body Shop

The Body Shop aankoopjes!

Ja, ja ik weet dat ik genoeg dingen van The Body Shop heb, quit busting my hump! Ik kon het gewoon niet laten!

Bij besteding van 20 euro mocht ik iets uitkiezen van 15 euro omdat ik al mijn stempels op mijn Love your body card vol had.


Wat ik gehaald heb:
The Body Shop Honeymania scrub
- Love Etc Body Butter
- Honeymanie Body Scrub
- Jasmin & White Frangipani home fragrance oil
- Mango giftset (de grote!) met fullsize douchegel, scrub, body butter, zeepje en douche spons.

In totaal heb ik 27 euro betaald! Snappen jullie nu waarom ik gewoon dingen MOEST kopen?


 Pieces 

Tube sjaal van Pieces

 

Op zaterdag kocht ik, naar aanleiding van de 20% korting die je met je Glamour tijdschrift kreeg, een tube sjaal en een paar zilverkleurige oorbellen waar ik gewoon in love mee ben! Ik ben over het algemeen niet zo'n fan van tube sjaals, maar deze zit wel erg lekker en ik vond de kleurtjes erg leuk. De sjaal koste eerst 24,95 en de oorbellen 7,95. Voor beide heb ik ong. 26 euro betaald. Deze komen beide uit de nieuwe collectie en zijn ook te koop op de website van Pieces.

Action

Nivea Sensitive & Pure deo spray en
Coconut Care lipbalsems
Toen ik in de stad was sprong ik nog snel even de Action in. Ik heb een heel mandje vol dingen gekocht maar die heb ik niet allemaal op foto want het waren gewoon typische dingen zoals wattenschijfjes, wattenstaafjes, plakband etc.

Maar ik wou wel even twee dingen laten zien. De eerste is de Nivea Sensitive & Pure deodorant in een spray vorm. Geen spuitbus maar echt een spray. Deze deo bevat gewoon de zelfde vloeistof als een roll-on, alleen ipv rollen, kan je het sprayen! Ik heb deze niet eerder gezien dus ik was enthousiast en heb m gekocht en hij is heel lekker! Ruikt niet sterk maar fris/schoon, en hij droogt snel op. Voor de mensen die een roll-on gebruiken is dit een leuk en meer hygiënisch alternatief!

Als tweede zijn de Coconut care lip balsems. Je hebt bij de Action de Coconut care shampoo en conditioner, maar nu ook de balsem! En hij is heel erg fijn!  Hij bevat kokos olie en glijd als boter op de lippen! In de verpakking zitten twee en ze kosten 0,69 euro!


Ik heb ook een grote bestelling gedaan bij de H&M met de Glamour Day 20% korting, bestaande uit voornamelijk knitwear, truien en broeken. Die krijg ik voor de komende twee weken niet binnen, dus die laat ik later nog wel zien in een aparte post.

Ik ben heel benieuwd, hebben jullie de laatste tijd nog wat leuks geshopt of iets tofs in de sale gescoord ??

Love,
Annie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten