Blog picture

29 september 2013

Opgemaakt! September 2013


Hallo iedereen!

Vandaag de Opgemaakt! post van september! Hieronder lees je wat ik allemaal heb opgemaakt afgelopen maand!

Dove Purely Pampering douchegel



 Een zekere aanrader! De meeste douchegels doen niet zoveel voor je huid behalve schoonmaken , maar deze douchegel hydrateerd, en dat voel je ook na het douchen. Deze ga ik zeker weer aanschaffen!

The Body Shop Vineyard Body Butter 200ml


Nog een body butter van TBS down the drain. Nog duizenden te gaan! Of zo lijkt het in mijn kast in ieder geval. Ja, jullie weten inmiddels wel dat ik dol ben op TBS producten. Deze body butter ruikt erg lekker naar perzik, en is zeker aan te raden aan mensen die houden van een zoete, fruitige body butter. Deze heb ik gedurende de zomer en september opgemaakt, in afwisseling met anderen. Ik ga deze wel weer kopen, maar meer richting de zomer. Voor nu heb ik een heel aantal andere butters die aan de beurt zijn!

The Body Shop Rainforest Moisture Hair Mask


Nog iets van The Body Shop? Jep! Deze haarmasker van de moisture serie ruikt erg lekker en maakt je haar wel wat zacht, maar ik heb wel eens betere haar maskers gehad. Het effect blijft niet lang en ik voel niet dat ie verder iets voor mijn haar doet. Ik ben een enorme fan van de shampoo, maar deze? Nee, die ga ik niet weer aanschaffen.

DA zoete amandelolie


Om mijn make up te verwijderen gebruik ik een combinatie van rozenwater en zoete amandelolie. Dit flesje is helaas alweer op, tijd voor een nieuwe! Deze is 120ml voor 3 euro bij DA te koop.

Tony & Guy Creative haarlak


Ja! Ben er heel blij mee! Jaja! Deze word zeker weer aangeschaft. Dit is een kleine verpakking die ik nu heb opgemaakt, volgens mij zat deze in de Truly Yours box. Hij ruikt lekker en niet super chemisch als andere haarlakken, houd je haar goed in style, en sprayt zacht, bijna als een mist, en niet zwaar. Een topper!

Batiste droogshampoo


Hier heb ik weinig over te zeggen, ik ben gek op elke batiste droogshampoo en is naar mijn mening nog steeds de enige die goed en langdurig werkt. Ik vind m fijn en heb inmiddels alweer een nieuwe. Dit was een mini die ik gebruikte als ik een weekend weg ging. Minis hebben ze hier in de buurt niet maar ik hoop nog een tegen te komen want zo'n mini droogshampoo is erg handig!

Nivea Double Effect roll-on deodorant


Deze deodorant gebruik zeker al een jaar, en hij heeft goed gewerkt. Mijn voorkeur gaat naar een roll-on omdat ik vaak niet goed tegen een spuitbus deo kan, en deze vaak ook een laagje poeder achter laten waar ik zeker niet gek op ben. Deze deo ruikt lekker en droogt snel op. Helaas werk hij niet meer voor mij en ben ik opzoek naar een nieuw favoriet. Deze zal ik daarom ook niet weer aanschaffen. 

Biosilk Fruit Cocktail reconstructing treatment


Over het algemeen ben ik geen fan van Biosilk. Ik hoor jullie monden al opengaan, en ik weet dat er heeeeel veel mensen wel gek op zijn, maar naar mijn idee zitten deze producten alleen vol siliconen en doen verder niets nuttig met je haar. Alsnog moet ik zeggen dat deze treatment wel heerlijk rook en mijn haar meteen zacht maakte. Het is een heel klein flesje dus ik heb het 2 keer kunnen gebruiken, en voor de mensen die van Biosilk producten houden zou ik deze zeker aanraden! Voor degenen die voor iets meer natuurlijks gaan is dit niet een misser.


 Oral-B Floss en Sensodyne Gentle Whitening tandpasta


Tsja, iedereen poetst zijn tanden (hoop ik!) en ik dus ook. Sensodyne is voor de gevoelige tanden, die ik dus ook heb (gevoelige huid, gevoelige maag, waarom dan ook maar niet gevoelige tanden!pff...) Deze helpt wel echt tegen dat gevoel wat je krijgt als je iets heel kouds of warms eet/drinkt. Of die verder veel doet dat merk ik niet echt, maar ik vind m in ieder geval erg fijn. En ja , over het flossdraad ga ik niks zeggen, als je  niet eens weet wat flossen is dan raad ik sterk aan dat je een afspraak met de tandarts maakt!


Dit waren de producten die ik deze maand heb opgemaakt! Niet heel erg spannend, en ook niet veel, maar dat komt voornamelijk omdat ik vorige maand al veel heb opgemaakt (lees hier opgemaakt! augustus) en ik nu veel nieuwe dingen gebruik.

Gebruiken jullie ook iets van deze producten?

Love,

Annie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten