Blog picture

30 september 2013

L'Occitane bestelling unboxing!



Twee uurtjes na dat ik mijn aankoopjes met jullie heb gedeeld van afgelopen maand ( deze kan je hier terug lezen), hoorde ik de deurbel drie keer gaan, en bleek het een ongeduldige DPD bezorger te zijn die mijn L'Occitane pakje bracht. Wat zat er allemaal in?





Ik had de optie gekozen om mijn spulletjes in een cadeau doos te laten bezorgen omdat ik nieuwsgierig was naar hoe die eruit zou zien. Het is een erg mooie, stevige doos van groot formaat met een plaatje van een grote boom en het merknaam L'Occitane erop. De spullen zaten verpakt in creme-kleurig papier, en het leek eigenlijk heel erg op een unboxing.

De inhoud


Ik had nog niet eerder iets van L'Occitane besteld, maar heb wel verschillende keren proefjes ervan gehad. Een dikke week terug besloot ik toch een bestelling te plaatsen. Ik wist alleen niet zo goed wat ik wou want alles zag er zo fijn uit ( dat probleem heb ik altijd) ! Ik besloot dus om een L'Occitane bestsellers te kopen.

Dit setje komt in een schattig tasje en bevat uiteraard een aantal bestsellers in een cute mini formaat . Deze zijn:
- Amande Huid Olie met amandel olie 35ml
- Pivoine Flora eau de toilet 5ml
- Pivoine Flora showel gel 75ml
- Shea Hand Cream 10ml
- Cherry Blossom Hand Cream 10ml
- Savon Bonne Mére rozen zeep 100gr

Alle producten ruiken echt ZALIG en lijken me erg fijn in gebruik.


Vorig jaar heb ik eens een Shea hand cream geprobeerd van L'Occitane en die was heel erg fijn! Dus besloot ik, sinds ik toch een bestelling aan het plaatsen was, om de nieuwere versie te proberen die ook honing bevat. Eerlijk gezegd heb ik het meer om de verpakking gedaan. Kijk nou toch wat schattig! Het deed me erg aan Winnie the Pooh denken, waar ik als klein kind dol op was.
De crème ruikt ook echt als honing en is net zo fijn als de gewone shea hand cream.


Naast de producten mocht ik nog wat testers kiezen. Je mag 3 kiezen, en ik kreeg nog twee extra omdat het een actie was. Wat ik dus kreeg was twee sachets van hun heerlijke shampoo voor droog haar, een sachet met de Fabulous Serum met shea boter, een grotere sachet met de Ultra Riche body cream met shea en als laatst een geur buisje met de geur Vanille & Narcisse van 1.2 ml.
Al deze producten lijken me heerlijk en ik ga ze zeker allemaal testen! De Vanille & Narcisse is super lekker en fris, waar ik echt van hou, en het ruikt op een of andere manier zo puur en echt.

Ik ben heel blij dat ik gekozen heb om een bestelling te doen bij L'Occitane. Hun producten zijn veel belovend en van het beetje dat ik heb kunnen testen zijn ze een voor een heerlijk!
Ik kan alvast zeggen dat het rozen geurtje en het vanille&narcisse geurtje gewoon uiterst lekker zijn en ik alvast weet wat ik voor komende kerst wil!

Zijn jullie bekend met de L'Occitane producten?

Love,
Annie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten