Blog picture

26 april 2013

Meet & Greet: mij lieve kat Aris!

Hallo iedereen!

Inmiddels kennen jullie mij wel een beetje. Maar kennen jullie deze beroemdheid al?




Nee zeg je? Nou, laat ik m eens voorstellen. Lieve mensen, dit is mijn kattertje Aris!

De naam 'Aris' is niet toevalig. Aris is een griekse naam en, being proud greeks, vonden mijn broertje en ik het wel een passende naam. Maar de naam past ook helemaal bij zijn karakter.
Aris , was volgens de griekse mythologie, de god van oorlog. En deze heer is zeker weten een vernieler!!


Toen ik nog bij mijn ouders woonde had ik ook een kat (hij leeft nog hoor,,dont worry). Die is ook rood, en heet Henky. Een griekse katter met een nederlandse naam, en een nederlandse kat met een griekse naam! Wij hebben besloten dat dit nu verre broers zijn.






Hierboven Aris , en hieronder zijn verre broer Henky.





Zeg nou eerlijk, lijken ze niet op elkaar?

Zijn kleur past ook mooi bij de hele 'Konings - en koninginnedag' gebeuren wat alweer binnenkort is!

Hebben jullie al leuke plannen voor die dag?

Until next time,

Annie

2 opmerkingen:

  1. Wat een lieve foto´s! Ik ga op de rommelmarkt spulletjes verkopen en jij?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje wel Wendy, en leuk dat je op mijn blog kijkt!
    Wat leuk! Ik hoop dat het wat mooi weer wordt anders is dat zo jammer van de rommelmarkt. Ik ga zelf de stad in, kijken wat andere mensen op de rommelmarkt verkopen ;)

    BeantwoordenVerwijderen