Blog picture

27 april 2013

Unboxing: Truly Yours April 2013!

Hoi iedereen!

Zonet kreeg ik de Truly Yours binnen en wat ben ik blij met deze box!!

TY April 2013

Jullie weten dit misschien nog niet,maar ik heb al mijn box-abbonementen opgezegt om te sparen voor de zomervakantie. Maar toen ik de inhoud van deze box online vond moest ik m hebben! Moet je zien hoe leuk hij is ingepakt voor koninginnedag, en de box zelf is geel, heerlijk zomers! Het papier gaat om de hele box, en is eingelijk bedoeld als kroon die je op je hoofd kan doen. Als een echte Beauty Queen!

TY April 2013

Tadaa! Hier is die dan! 

De inhoud
- Eau thermale Avéne After sun repair lotion
- Eau thermale Avéne thermal spring water
- Kiehls Powerful - strength line- reducing concetrate
- The original Moroccanoil Treatment
- Lancaster sun sport dry touch gel radiant tan spf 20 (wat een naam pfff)
- Extra: Lancaster tan preparer sun prepairing hydrating serum

Een geweldige zomerse inhoud, en daarvoor heb ik m ook gekocht. Die spullen van Avéne zijn over het algemeen niet echt goedkoop, en ze werken zo goed voor mijn huid! En in de zomervakantie ben ik 2 maanden in Griekenland en komen al deze spullen goed van pas.

Avéne eau thermal after sun

Avéne eau thermal after sun
Super fijn voor als je een tijdje in de zon hebt gelegen.
Deze is een kleine versie van 50ml
De fullsize is 200ml en kost 17,49

Avéne eau thermale Thermal Spring Water


Ook zo lekker wanneer het heet is! Even een spray over je gezicht en je bent meteen lekker afgekoeld, én het maakt je gezicht lekker zacht.
Ook deze is een travel size van 50ml
De fullsize is 150ml en kost 7,49

Kiehls line reducing concentrate


Een klein tubetje van 5ml
Ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet, ik heb (gelukkig!) nog geen rimpels, en had ik ze wel gehad dan was dit kleine tubetje lang niet genoeg geweest om te zien of het helpt.
Een fullsize is 50ml en kost 55 euro.

The Original Moroccanoil treatment

The Original Moroccanoil treatment
Deze heb ik eerder in een TY box gehad als extra ( zie unboxing TY Januari Anniversary box
Sommige abbonees hebben de light versie gekrengen, die is voornamelijk bedoeld voor geblondeerd of heel erg beschadigd haar. Deze is de original voor droog, dof, futloos haar.
Hij is opzich wel fijn, maar ik vind dat ie niet veel doet qua voeding. Je haar ziet er wel beter en glanzender uit, maar niet omdat het in een keer door deze olie gezond is geworden. Ook zitten in dit product veel siliconen wat op lange duur je haar uiteindelijk ook dof maakt. Een beetje tegenstrijdig dus. 

Dit is een klein flesje van 10ml (op het kaartje staat 5ml, op het flesje 10ml, weet jij het, weet ik het. Het lijkt meer op 10 vind ik)
Een fullsize is 100ml en kost 40,57 euro

Lancaster Sun Sport dry touch gel radiant tan 


Een kleine tube van 15ml, de grote is 70 ml voor 30 euro.
Dus is volgens het kaartje een zonbeschermingsproducct tegen uv A, uv B en infraroodstraling, wat ook nog hydrateerd en gelijkmatige bruining stimuleerd. 
Het heeft een SPF 20.
Veel belovend product! Wel erg prijzig, maar als het werkt is het wel het geld waard. Ik ben in ieder geval benieuwd. Wel had ik graag een hogere SPF gezien, dan had ik dit tubetje op mijn gezicht kunnen uitproberen.

Extra: Lancaster tan preparer , hydrating serum


Een mini tube van 3ml. Fullsize is 30ml voor 36 euro.
Dit is een serum voor op je gezicht, die de melanineproductie stimuleerd en zo de kleuring van het gezicht opschroeft. 

Hier ben ik ook heel benieuwd naar, want in het gezicht word ik eigenlijk nooit bruin en daar baal ik elk jaar weer van.
Hopen dat het doet wat het beloofd!


Dit was de box van April! Ik ben er super blij mee, en krijg nu al zomerkriebels!

Wat vonden jullie van deze box?

Until next time,

Annie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten