Blog picture

28 februari 2013

Unboxing: Truly Yours Februari 2013!


Hallo iedereen!

Zoals vorige maand, heb ik een unboxing van de Truly Yours!
Meer informatie over deze box schreef ik in de vorige unboxing, deze kun je hier terug lezen!


Inhoud
De inhoud van mijn box deze maand was:


 

* Mádara protecting hand créme
* EOS ultra moisturizing shave cream sachet
* Gamila secret face oil 5ml
* Greenland Body butter Papaya
* ROC Multi correxion 5-in-1 anti - age moisturiser day+night
* Extra: Lancaser Infinite Bronze face bronzer, 3ml



Mádara handcreme
Volgens het kaartje:

"Een super lekkere geurende en uiterst effectieve handcréme voor jammerlijk droge kleuwtjes. Wij zijn nogal jubelend over deze eco-gecertificeerde ontdekking uit Letland. Jij straks ook. Beloofd. "


Deze créme ruikt wat naar marsepein vond ik zelf. Veel mensen vinden het lekker, ik hou er persoonlijk niet van. De creme is ook vrij lastig uit de tube te krijgen, het gaatje is nogal klein en je moet best wat kneipen om er wat uit te halen. Verder vond ik het wel een lekkere créme. Alleen jammer van de geur...


Fullsize 75ml/ 10,70 euro



EOS Moisturizing shave cream sachet
"Scheer de beentjes slippery-slide soepeltjes met deze parabenenvrije créme met sheaboter en verzorgende vitamine C en E. Puik spul van het ultramoderne Evolution of Smooth."








Deze heb ik nog niet gebrobeerd, klinkt in ieder geval wel fijn, vooral dat parabenenvrije gedeelte, en dat het shea boter bevat. Zacht scheren vind ik toch wel belangrijk, vooral met mijn gevoelige huid. Alleen jammer dat het een sachet is!

Sachet. Fullsize 207ml/6,86

Gamila Secret Face Oil
"Pak 'm beet het halve Truly Yours team is verslingerd aan hun cleansing bars, dus het zal je niet verbazen dat ook de Face Oil ons in hoge mate bekoort. Hydrateerd en verzorgt als een malle , geschikt voor ieder huidtype. Yum."


Dit kleine potje olie schijnt erg goed te zijn voor je huid. Gamila hadden we al eerder in een box gezien, daar zat de cleansing bar in. De olie is voor ieder huidtype en kan de huid helemaal herstelen. Ook deze vind ik jammer genoeg niet lekker ruiken, iets kruidig. Het heet ook herbal oil. Máár, als die werkt dan maakt het ook niet uit of die lekker ruikt of niet!

Sample van 5ml. Fullsize 50ml/69,95

Greenland Body Butter
"Verslavend lekker, deze roomboterzachte textuur die smelt in je huid. Bevat onder andere cacao en - alweer! - sheaboter. Dus houdt dit super leuke, kleine Nederlands merk goed in de gaten! "


Deze body butter ruikt echt zo lekker!! Ik had Papaya, maar je kon ook appel in je box krijgen. Denk dat ik appel niet zo geweldig had gevonden maar dit ruikt echt heerlijk! Het is inderdaad een erg dikke substantie, maar smelt op je huid en trekt erg snel in. Ik ben iemand die altijd body butter gebruikt ipv body lotion dus hier ben ik zeker happy mee!

Fullsize 150ml/7,95

ROC multi correxion 5-in-1  anti age moisturizer
"Je kunt rimpeltjes wel met betrokken zwaard te lijf gaan, maar wat echt helpt tegen huidveroudering is een product dat ook pigmentvlekken, een doffe teint, huidverslapping en grote droogte aanpakt. Zoals deze dus! En garde!"





Hier ben ik toch iets minder blij mee. Als 21 jarige heb ik (nog) niet veel aan een anti-rimpel creme, en zulke producten zitten helaas vaak in boxen. Ik test deze dan ook niet want ik wil irritatie voorkomen met mijn gevoelige huid, en steeds maar van creme veranderen, en vooral een die je niet nodig hebt is niet handig. Misschien dat mijn moeder hier wat in ziet!
Sample van 15ml. Fullsize 50/33,50

Extra: Lancaster Bronzer
 " Deze topper voor in bleke tijden bestaat sinds 1972 en heeft reeds miljoenen gelukkig gemaakt. Meng in de winter met je dagcreme voor een gezond tintje of gebruik in de zomer als luchtige, lichte foundation. " 


Wat ik denk? Ik denk mwa. Ik ben niet een fan van bronzers. Ik heb een bleke huid waardoor alles snel te orange of onnatuurlijk er uit ziet. Ik ga deze proberen uiteraard, wie weet is het de grote uitzondering! *wink*
Als extratje is het natuurlijk wel leuk! 

Mini van 3ml. Fullsize 50ml/19,50
 



Dat was dus de inhoud van de TY van deze maand. 
Eerlijk? Super eerlijk? Ik vond deze box, zoals de vorige, tegenvallen. Ben ik een verwend kreng? Misschien ook wel. Maar het is de zoveelste keer dat we bodybutter en handcreme krijgen. Lekkere producten, dat wel! Maar van al dit ga ik denk ik alleen de butter gebruiken, de EOS en heel misschien de Gamila om te testen. Handcreme heb ik nu genoeg voor de komende 10 jaar en anti rimpel creme, tsja... Het is een box waar je of heel erg tevreden over bent, of juist helemaal niet. Beter luck next month!

Ik hoop dat jullie wat aan deze unboxing hebben, binnenkort een review over de butter, de olie en de EOS!

Until next time,

Annie



1 opmerking:

  1. Dat van die anti age dingen is wel waar ja. Helaas ook bij de GB,waar ze zogenaamd naar je beautyprofiel kijken. -_-
    En herhalen zijn ze sowiso goed in... ;)

    BeantwoordenVerwijderen