Blog picture

1 maart 2013

Unboxing: Glossybox Februari 2013!

Hallo iedereen!

Hier is die dan, de nieuwe Glossybox! Het is helaas aan de late kant maar ik kreeg m door omstandigheden vandaag pas.




Inhoud
Zoals altijd zaten er 5 producten in de box:
1. Babor Sensational Eyes anti-wrinkle eye pads
2. Biotherm - Biomains handcreme
3. Mario Badescu - Silver Powder
4. Dr. van der Hoog - Fresh Expression Masker
5. Bell - Air Flow Lotus Effect lakje





 De producten:
 
Babor Sensational Eyes
Volgens het kaartje wat erbij zit:
"Deze Eye Pads zorgen voor directe verfrissing, Het gebied rondom de ogen wordt verzacht en de verschijning van rimpels en wallen wordt tegen gegaan."

Dit lijkt me erg leuk voor mensen die al wat ouder zijn en rimpeltjes beginnen te krijgen. Zelf heb ik er verder niet zoveel aan want die heb ik nog niet. Deze geef ik dus aan mijn moeder om te testen!

( Fullsize/ 12,00 euro)

 Biotherm Biomains Handcreme
"Een veelzijdige en werkzame verzorging voor de handen. De créme beschermt en maakt de nagels krachtig"

Biotherm ben ik sowieso altijd blij mee! Heeft bij mij altijd goed gewerkt en mijn gevoelige huid kan er gewoon tegen. Ik vind het alleen erg jammer dat er weer een handcréme in zit. Ik ben sinds September lid van Glossybox en dit is volgens mij de derde handcreme die ik krijg. Glossybox, ik heb maar twee handjes hoor!

Verder is dit een erg lekkere créme, ruikt heel fris en doet goed zijn werk! Staat ook op dat ie helpt tegen de veroudering van de huid van je handen. Altijd wel fijn dus!

( Sample van 20ml. Fullsize 50ml/ 25,01 euro)

Mario Badescu Zilver Powder  
" Dé oplossing tegen overmatige, koppige mee-eters en grove porien! Na het gebruik van de absorberende Silver Powder zie je meteen een duidelijk verschil!" 

Dit is een product waar ik heeel veel van gehoord heb dus ben zeer benieuwd hoe die werkt!! Ik heb zelf geen vette huid, juist een droge, maar heb wel van die koppige mee- eters op mijn neus en kin. Dus ik hoop dat ie doet wat ie beloofd! Hier komt in elk geval zeker nog een review van! Blij Blij Blij!

(Fullsize van 29ml/14,00 euro)

Dr. van der Hoog - Fresh Expression Masker  
" Dit masker beschermd de huid en hersteld deze van binnenuit. Door de innovatieve applicatiekwast is het masker gemakkelijk aan te brengen. " 

Dr. van der Hoog is over het algemeen een erg goed merk, vooral voor de gevoelige huidjes. Helaas ben ik over hun maskers minder tevreden, ik kreeg er namelijk allemaal droge plekjes van, terwijl het een hydraterend masker was. Erg jammer want er zijn veel mensen die deze erg goed vinden werken. Ik sla deze keer over, maar hier kan ik mijn zusje vast en zeker mee blij maken! 

(Fullsize/10,12 euro)

Bell - Air Flow Lotus Effect
"Door de geavanceerde technologische formule van deze nagellak wordt lucht doorgelaten, waardoor de nagels kunnen ademen."

Het merk heet Bell, en het lakje Air Flow, doordat er dus lucht tussen komt waardoor je nagels kunnen ademen. Daar had ik eigenlijk nog nooit van gehoord. Ook van het merk niet om eerlijk te zijn. 
Toen ik het eerst las dacht ik dat het merk Bell-Air hete, en dacht meteen aan de serie The Fresh Prince Of Bell Air , met Will Smith. Maargoed, dit lakje kreeg ik in de nummer 704, een taupe achtige kleur lijkt het een beetje. Deze is verkrijgbaar in 8 kleuren als ik het goed heb. Jammer genoeg hebben deze verder geen naam, alleen een cijfer. Mooi kleurtje, ook al weet ik niet of ik m vaak ga gebruiken.

 (Fullsize/3,50 euro)


Extras:
Naar de standaard 5 producten zaten nog twee vouchers. De ene is voor korting op een fotoalbum, de andere geeft je 5,- euro korting bij besteding van 15 euro aan Dr. van der Hoog producten.

 


Dat was dus de inhoud van de Glossybox deze maand. 
Ik vond eigenlijk ook deze box tegenvallen deze maand. Er worden veel dingen herhaald (Dr. van der Hoog, handcreme, nagelak), en deze producten zijn ook totaal niet aan mij besteed. Ik ben 21 jaar en heb een droge huid, en ik krijg een box met anti rimpel producten en producten voor de onzuivere huid. Met de Mario Badescu weer ik nog wel raar mee, maar de rest vond ik niet veel.  Ik vond de box eerst wel erg leuk maar er komt niet veel spannends in. 

Al met al als je rimpels hebt of een onzuivere huid dan is deze box wel super leuk! Dus meningen verschillen uiteraard!

Ik hoop dat jullie wat aan deze unboxing hebben. Glossybox kwam deze maand ook met een nieuwe, eenmalige box, de Young Glossybox. Deze is te bestellen op hun site voor 9 euro+1 euro verzendkosten. Deze zijn dan allemaal fullsize producten die (neem ik aan ) besteed zijn aan de jongere huid. Deze heb ik ook besteld en ben heel erg benieuwd! Hij wordt eind Maart bezorgd, en natuurlijk krijgen jullie daar ook een unboxing van te zien.


Wil je zelf ook een abbonement op Glossybox, of alvast de Young Glossybox bestellen? Dit kan je hier doen!

Wat vonden jullie van de producten die deze maand in de Glossybox zaten? :)

Until next time,

Annie



2 opmerkingen:

  1. Weer een erg leuke inhoud, die nagellak lijkt me erg mooi! Wat heb jij trouwens een leuke blog. Volgens mij volg ik je nog niet. Heb je ook bloglovin? Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi!
    Erg bedankt voor je reactie! Ik ben sinds kort ook op Bloglovin'

    http://www.bloglovin.com/blog/4878327/me-myself-and-all-i-love

    Ik follow you nu ook, erg mooi profiel en ben erg benieuwd wat je nog gaat posten!

    Liefs,
    Annie

    BeantwoordenVerwijderen