Blog picture

26 februari 2013

Liebster Blog Award!


Hallo iedereen!

You'll never guess, maar ik ben genomineerd voor het Liebser Blog Award door lieve Jasmijn van het blog 'Polder Beauty'. "Wie award?" vragen jullie je af. Dat ga ik jullie uitleggen.

Liebster award is een online award om kleine blogs such as myself, in het licht te brengen.
Je wordt genomineerd door iemand , en zelf nomineer je ook weer blogs.
En zo worden veel blogs langzamerhand door meer mensen gezien. 

MAAR! Als je eenmaal genomineerd wordt moet je 4 dingen doen.



1. In je eigen Liebster Award bericht de blog noemen die jou genomineerd heeft.
2. 11 random facts over jezelf verzinnen en opnoemen
3. 11 vragen beantwoorden die de persoon die jou heeft genomineerd heeft voor je heeft bedacht
4. zelf ook 11 vragen bedenken die dan de mensen die jij nomineerd moeten beantwoorden

De blogs die je nomineerd kunnen naar mijn idee beter mensen zijn die je kent zodat ze weten dat je ze genomineerd hebt en zij hetzelfde voor jou kunnen doen. En zo help je ook een vriend/vriendin met zijn blog.

Al met al geen moeilijke dingen, en zeker de moeite waard om te doen.

Let's begin shall we!
 11 Random facts over mezelf
1. Ik hou van de zomer
2. Ik kom uit Griekenland
3. Mijn favo kleur is turqoise 
4. Mijn vrienden zijn awesome
5. Ik doe aan scouting
6. Ik loop de hele dag in mijn pyjama broek als het kan
7. Ik heb een spaarpot, het is een kikker en zijn naam is Froggy
8. Ik heb een broertje en een zusje, Dennis en Esther
9. Ik heb nooit zin om de afwas te doen
10. De serie die ik momenteel kijk heet New Girl (aanraderrrrr!)
11. Ik luister zowat de hele dag door naar playlists van 8tracks op mijn tablet

11 vragen beantwoorden (waarom is alles 11?hmmm)

1.  Wat is je grootste beauty zonde?
Ik weet niet of dit erbij hoort maar, ik kan NIET tegen liquid eyeliner. En ik ben er helemaal gek op! *een traan van verdriet rolde zachtjes van haar wang*

2. Wat vind je het mooiste aan jezelf?

Hm. Op het moment ben ik nogal zwaar dus dat verpest voor mij wel vaak mijn zelfbeeld. Ik ga dus maar naar het innerlijk! Ik denk dat ik wel humor heb en dat ik wel goed met mensen om kan gaan. Vergis je niet , dit is pas na dat ik ze goed ken!


3. Wat is je favoriete quote/uitspraak?
Deze staat ook op mijn blog.
" Always turn your face towards the sun, and all shadows will fall behind you."


4. Wat maakt je instant vrolijk?
De zomer! Ja, klinkt simpel, maar aan de zomer zijn zoveel goede memories verbonden dat ik alleen maar van het idee al een glimlach krijg. Het is combinatie van vrienden zien (die wonen in Griekenland en ik in Nederland) , de zon en zee, lange dagen vol licht, wandelingen, ijsjes, alles!

5. Hoelang heb je dit blog al?
Deze heb ik niet zolang, ik denk 1 maand +-. Hiervoor hen ik een andere gehad, maar een hele tijd niks gepost, en vond ik dat ik toe was aan een nieuwe!

6. Wat is je eerste beauty herinnering?
Oogpotlood! Ik was 13 jaar ong. en veel meiden droegen op de middelbare school al make up. Ik had er toen niet veel interesse in maar een vriendin van me wou me op school perse opmaken. En het oogpotlood aanbrengen bij mij was een DRA-MA! Ik kan er niet tegen als andere mensen aan mijn ogen zitten!

7. Wat is je favorite YouTube kanaal?

Eerlijk? Ik ben niet zo van YouTube. Als ik muziek wil luisteren download ik het of luister ik via 8tracks. Een soms kijk ik wel een Fail Compilations enzo of grappige filmpjes maar dat kan ik nou niet bepaald favoriet noemen. 

8. Omschrijf je style in 3 woorden.
Rock, Simpel Hippie, Mijn eigen!


9.  Wat is de absolute #1 op je beauty wishlist?
Een blush van Nars denk ik! Ik vind ze zo zo ZO mooi, maar ook TE duur om zelf aan te schaffen. 


10. Wat is je minst favoriete (maar toch uitgevoerde) beauty ritueel?
Gezicht reinigen in de avond! Ik ga eigenlijk soms veel te laat naar bed en ben ik helemaal op, en moet ik mijn make up er af halen. BAH. Ik doe het wel want door gevoelige ogen neem ik niet het risico om mijn make up langer erop te laten dan nodig. 


11. Wat is je favoriete onderwerp om over te bloggen?
Ik denk dat als je me blog zo zou zien dat je zou denken 'beauty'. Maar eigenlijk vind ik het gewoon leuk om dingen die mij interesseren met anderen te delen. Tot nu toe is dat veel beauty artikelen want die had ik al klaar liggen. Maar als ik zou moeten kiezen zou het denk ik over Travel gaan. Ik heb tot nu toe niet veel gereisd maar wil dat erg graag doen en mensen er over vertellen.

Phoeh! Dat was nogal wat! Maar erg goede vragen!

My turn!


De 11 genomineerde zijn:

- SabsStyle
- Deborahschrijft
- Polder Beauty
- LoveLacquer
- Me, Myself & Polish
- Beauty By MiSsElla

- Stacey's Wereld

Helaas ken ik zelf niet veel meer blogs, en volg eigenlijk veel grotere die hiervoor niet genomineerd kunnen worden. Kennen jullie bloggers die hierbij kunnen? Dan zet ik ze erbij met een link naar hun blog.

En last but nog least, mijn 11 vragen naar deze bloggers:

1. Wat is het verste land waar je bent geweest?
2. Ben je een ochtend of een avond persoon?
3. Wat is je grootste droom?
4. Wat zou je ideale vakantie zijn?
5. Wat is voor jou 'beauty'?
6. Welke producten gebruik je momenteel in je 'everyday look'
7. Heb je phobien? Zo ja,welke?
8. What makes you laugh?
9. Als je een ding kon veranderen aan jezelf, wat zou dat zijn?
10.  Als je iemand bekend zou kunnen ontmoeten, wie zou je kiezen?
11. Noem 5 dingen waarmee je niet zonder zou kunnen. 

Ben erg benieuwd naar de antwoorden van deze bloggers!

Als jullie het leuk vinden kunnen jullie deze vragen ook beantwoorden  in de comments!
Want natuurlijk ben ik ook heel erg nieuwsgierig naar jullie!

Ik zou zeggen follow me, follow de andere genoemde blogger, en kom vooral met tips over welke meer mijn lijst kunnen volgen!

Until next time,

Annie 

2 opmerkingen:

  1. Ik ga van het weekeind jouw vragen gewoon toevoegen aan m'n eerste 'Liebster post' denk ik,te leuk om te laten! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! :)
    Zal mijn lijst met genomineerde vandaag ook even vergroten. Iedereen was al eens genomineerd!

    BeantwoordenVerwijderen