Blog picture

23 oktober 2013

Win!! Een leuk sieraden setje van Believe Love Peace!



Jawel! Gisteren heb ik een winactie gesloten, vandaag begin ik met een nieuwe!
En dit keer in samenwerking met de leuke sieraden webshop Believe Love Peace!



Hier het setje wat je kan winnen:
- 3 leuke paarse armbanden met elkaar te combineren
- een zilverkleurig infinity armband
- en een lange ketting met een licht roze roosje



Super leuk!

Wat je moet doen?

Verplicht!
* Like de facebook pagina van Believe Love Peace 
Like de facebook pagina van Me,myself and all i love
* Like & Share het bericht van de winactie op de facebook van Me, myself and all i love
* Like & Share de winactie op de wordpress pagina van Me, myself and all i love

Extra kans maken?
* +1 als je mij volgt op Bloglovin'
* +1 als je een comment laat op de winactie bericht wordpress dat je meedoet
* +1 als je mij pagina volgt op Wordpress

LET OP!: Het kan zijn dat je op je facebook pagina hebt ingesteld dat anderen niet kunnen zien wat je op jou pagina zet. Dit betekent wel meteen dat ook wij niet kunnen zien dat je de winactie geshared hebt. Dit is een verplichte stap, dus als wij niet kunnen zien dat je geshared hebt kun je ook niet meedoen.

Deze winactie loopt vanaf vandaag ( 22-10-2013) tot 5 november 2013 00.00 uur.
6 november zal ik de winnaar bekend maken!

Succes iedereen!

Love,
Annie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten