Blog picture

6 oktober 2013

First impression: Estée Lauder Advanced Night Repair Eye



Ik heb over de tijd heen heel (echt heel!) veel oog crèmes gehad. Van crème, naar gel, naar serum, en weer terug naar crème. De helft konden mij ogen niet aan ( ZULKE ogen for days), de rest beviel me niet qua structuur. Ik gebruik nu standaard de Active Sensitive van Yves Rocher, en terwijl die fijn is, gaat mijn zoektocht naar de perfecte oogcrème nog steeds door.
Don't get me wrong, als ik zeg perfect, bedoel ik niet dat ie en hydrateerd, en wallen weg haalt, en rode ogen vermijd, en rimpels laat verdwijnen, en en en en. Ik bedoel dat ie voldoet aan mijn eigen persoonlijke eisen: hydrateren en puffy eyes voorkomt/kalmeert.

Gisteren kreeg ik een luxe sample potje van de Estee Lauder Advanced Night Repair Eye binnen en natuurlijk moest ik m meteen testen!




Dit potje bevat 5ml product, de fullsize bevat 15ml. Ik heb een hekel aan van die sachets van crèmes enzo. Daar zit misschien 1,5 ml, wat genoeg ik voor een keer aanbrengen en dan blijft er nog een beetje inzitten waar je verder niks meer kan. Die crème breng je aan, maar je weet verder niet of je huid en langdurig tegen kan, of hij wel lekker is voor elke daags gebruik, en of je het product wel wil aanschaffen.
Met dit potje kan ik het product in ieder geval een lange tijd testen voor ik besluit 50 euro op te hoesten om te fullsize te kopen.

Maar genoeg van mij dislike van kleine, zielige samples en op naar het product zelf!


De substantie
Dit is zeker geen crème, maar ook niet helemaal een serum of gel. Op mijn gok vind ik het een mix tussen een serum en een gel. Het smeert lekker, en trekt snel in wanneer onder de ogen geklopt. Het laat geen vet laagje achter.

First Impression
Al is die voor de nacht bedoeld, heb ik de Advanced Night Repair vanochtend op gedaan want ik kon niet tot de avond wachten. Tot nu toe voelen mijn ogen heerlijk zacht en gehydrateerd, en god bless, heb ik er (nog) geen rare reacties op gehad. Dat is al meer dan wat ik voor tientallen andere oogcrèmes kan zeggen.

De Estée Lauder Advanced Night Repair Eye is een erg populair product. Men zegt dat het ook zeker geschikt is voor de gevoelige huid, en dat het wonderen moet doen. Ik ben niet zo snel in het geloven van wonderen, maar ik ben zeker benieuwd of ik resultaten ga zien bij het gebruiken van deze Repair Eye.

Ik ga deze dus de komende tijd testen en zal tussendoor wat updates posten.

First Impression:  GOOD

Hebben jullie deze al getest? Zo ja, bevalt het? Zo nee, zouden jullie m graag willen testen?

Sleep tight,
Annie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten