Blog picture

7 september 2013

Review&Swatch: Revlon Colorburst Lip Butter

Revlon Clorburst Lip Butter 096 Macaron & 001 Pink Truffle

Hallo iedereen!

Vandaag weer zo'n benauwde dag. Ik ben lekker binnen gebleven en voornamelijk niks uitgevoerd. Mag ook wel eens in het weekend (zeg ik tegen mezelf om het beter te maken).

Toch vond ik het tijd om de review van twee prachtige Revlon Colorburst Lip Butters te plaatsen, namelijk de 001 Pink Truffle en de 096 Macaroon.



De lip butters zijn, zoals de naam al verklapt, erg zacht van textuur en smelten lekker op de lippen. Nadeel hiervan is, zoals de meeste hydraterende lipsticks, blijven ze niet lang zitten. Vooral als je ook nog gaat eten of drinken kan je meteen weer bijwerken want dan is die helemaal weg. 

De kleuren zijn erg mooi. Wel lijken ze in de huls donkerder dan dat ze op de lippen vallen. De pigmentatie is dus minder.

 Revlon Colorburst Lip Butter 096 Macaron

 De 096 Maracon is een roodachtige kleur met een subtiele shimmer erin verwerkt. De kleur lijkt vrij rood/bruin maar is de op lippen vrij subtiel.

Revlon Clorburst Lip Butter 096 Macaron
Revlon Clorburst Lip Butter 096 Macaron
Revlon Clorburst Lip Butter 096 Macaron

Revlon Clorburst Lip Butter 096 Macaron swatch

Mijn lippen kaal, en met de revlon 096 Macaron
Zoals je ziet is het verschil niet heel erg groot tussen mijn lippen zonder en met lipstick. Wel kun je een tint roze zien, en wat shimmer.

Revlon Colorburst Lip Butter 001 Pink Truffle

De pink tuffle lijkt een meer bruinere kleur te zijn. Echter, net als de 096 maracon, is deze ook subtiel, en geeft net genoeg kleur voor een natuurlijk effect.

Revlon Colorburst Lip Butter 001 Pink Truffle

Revlon Colorburst Lip Butter 001 Pink Truffle

Revlon Colorburst Lip Butter 001 Pink Truffle

Revlon Colorburst Lip Butter 001 Pink Truffle on lips
Ook op mijn lippen is te zien dat de kleur niet heel intensief is.Het geeft een beetje kleur, en is voornamelijk voor overdag. Op de eerste foto draag ik niks en op de tweede de 001 pink truffle.

096 Macaron & 001 Pink Truffle
Al met al zijn het fijne lipsticks. Ze hydrateren en zijn super zacht om aan te brengen. Echter blijft de kleur niet lang zitten en dat vind ik toch weer een nadeel. Deze twee gebruik ik wel eens maar ik zou ze niet snel weer aanschaffen.

Wat vonden jullie van deze twee lip butters van Revlon?

Cheers,
Annie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten