Blog picture

4 september 2013

August 2013 Favorites!



Hallo iedereen!
Vandaag een post over mijn favoriete producten van de maand augustus, en eigenlijk van de hele zomer!


Let's go!


 Andrelon Oil & Care Anti-klit spray met Argan-olie
De Andrelon anti-klit spray heb ik in Juli aangeschaft voor dat ik een maand op vakantie ging. Ik heb m nu dus een maand uitgetest en ik vind m super fijn!
Ter eerste ruikt ie AMAZING en hij maakt je haar lekker zacht. Ik ben een lui beest dus ik gebruik niet vaak haarmaskers, leave-in conditioners enzo. Ik graai veel liever naar een simpele serum spray na dat ik uit de douche kom, en daarom vind ik deze ideaal!


Tony & Guy Creative haarlak
Deze heeft in de Truly Box gezeten, ik heb even geen idee van welke maand. Of was het de Glossybox? Ik word oud...
Anyhow, deze haarlak is geweldig! De vormaat was sowieso handig voor mee op reis. Maar hij blijft echt niet plakken, en wat ik een groot voordeel vond, hij stinkt niet! Je hebt van die haarlakken die zelfs kakkerlakken weg jagen, zo erg stinken ze. Deze is lekker licht, en het houd je haar waar je het wil hebben.



Batiste Blush Droogshampoo
Deze is net zo effectief als de andere droogshampoos van Batiste, met het verschil dat ie lekker ruikt en je haar niet zo stug maakt. En ja, ik ben gewoon een sucker voor lekker ruikende producten.



Avene Eau Thermale thermal spring water
Deze kwam ook voor in de 'opgemaakt' post van gisteren.
Hier heb ik officieel al 2 van opgemaakt, en het was een saver in Griekenland. Ik had m altijd mee in mijn tas, en als het net wat te warm was buiten, even pssssst en ik was weer even afgekoeld. Ook is die super om na je make up te gebruiken.



 Dr. van der Hoog 2 fasen oog en lip make up remover
Zoals jullie zien raakt deze ook bijna weer op. Gelukkig heb ik hier nog twee volle in de kast staan. Ik heb een gevoelige huid rondom de ogen , en terwijl ik tegen ongeveer 90% van de dr. van der hoog producten niet kan hebben, ben ik zeer tevreden over deze. Hij haalt je make up weg zonder te boenen en ik krijg er geen rode ogen van. Wel laat ie wat een vettig laagje achter, maar daar heb ik persoonlijk niet zoveel last van.



The Body Shop Love Etc. Sun Kiss limited edition
Deze schatje heb ik bij The Body Shop gekocht tijdens de juni (of juli?) sale voor 9 euro. Het is een heerlijk zomers geurtje, zoet maar fris! Ik heb m veel gebruikt deze zomer. Elke keer dat ik m opdeed bleef ik aan mijn pols ruiken, zo lekker vond ik m! Helaas vervliegt ie wel heel snel, zoals de meeste eau de toilets, maar ce la vie, je kunt niet alles hebben.


MONU Revitalising moisturizer
Deze dagcreme heeft in de moederbox van Glossybox gezeten, is voor de normale huid en zorgt voor hydratatie van de huid. Ik ben fan van deze creme omdat hij snel intrekt zonder mij een trekkerig gevoel te geven. Hij vormt een fijne basis voor het aanbrengen van make up juist omdat ie zo snel intrekt. En hij laat me huid de hele dag gehydrateerd. Dat is nou precies wat ik in een dagcreme zoek. Hiervoor gebruikte ik Lush dagcreme, maar die deed er erg lang over om in te trekken, en ik vond m voor de zomer ook wat plakkerig/vet. Ik weet niet waar deze te koop is maar ik ga m zeker weet aanschaffen!



The Body Shop All-in-one BB Cream 01 
Ja, wat kan ik zeggen, producten van the body shop blijven altijd high ranked bij mij. 
Deze BB cream had ik al een tijdje, maar hij was net iets te donker. Maar gezien ik in de zomervakantie bruiner ben geworden kon die perfect! Hij smeert goed en geeft je een mooie gloed. Voor de wat vettere huidjes zal deze wat vettig zijn dus dat raad ik m af, maar heb je een normale tot droge huid, dan is deze heel fijn! Ze hebben nu ook een voor de lichte huid, kleur 00, die ik binnenkort ook ga proberen. Enige nadeel: geen SPF!



Too Faced eyeshadow insurance
Deze behoort eigenlijk tot mijn all-time favorites. Deze gebruik ik dagelijks, en ook al kost ie wat, je doet er suuuuhuuper lang mee, a little goes a long way! Je oogschaduw blijft lang zitten en krijgt ook een betere kleur.




 Bourjois Naturals lipstick kleur 07 Framboise exquise
Deze lipstick van Bourjois heb ik zowat elke dag gedragen in Griekenland. Hij heeft een mooie , zoals de naam ook zegt, framboos kleurtje. Hij is erg zacht en blijft redelijk lang zitten. 




Korres lipbalm Rose
Korres heeft hele fijne lipbalsems, en deze heeft een leuk roodachtig tintje zodat je m overdag kan dragen.


YSL Shocking mascara
Zoals veel vrouwen, hou ik ook erg van de YSL shocking mascara. Het is een hype, maar ik vind het wel de hype waard. Ik kan goed snappen dat sommigen m niet fijn vinden, je moet m ook erg voorzichtig aanbrengen anders krijg je een raar effect, maar hij blijft echt de hele avond lang precies goed zitten, en je wimpers lijken HUGE! Het was mijn uitgaansmascara, en ik heb ook de fullsize aangeschaft, al vind ik het kleine borsteltje beter werken.



Etos zonnenbrandcreme SPF30.
Zoals ik eerder heb gezegt ben ik een lui beest, en hou ik er van als dingen snel kunnen gebeuren. Deze etos zonnenbrandcreme is in de form van een dunne lotion die je op je huid sprayt. Wat? Nee dit is inderdaad niks nieuws, zoeits bestaat al zolang ik ook bestaa, maar het fijne is dat ie snel intrekt, geen vette laag achterlaat, niet op je kleren blijft, lekker ruikt en in een handige kleine verpakking zit. Al deze factors leken mij voldoende om m in mijn favorites te zetten. 

Dat waren mijn Augustus (zomer) favorieten. Kennen jullie producten hiervan? Wat zijn een aantal van jullie favoriete zomer producten?

Cheers,
Annie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten