Blog picture

6 juli 2013

Creatief: Etagére van de Blokker!

Hallo iedereen!

Vandaag laat ik jullie een snel, creatief idee zien die ik van verschillende mensen heb overgenomen: de etagére van de Blokker gebruiken als beauty stand!




Hierboven zie je mijn nieuwe etagére. Ik heb deze in mijn slaapkamer staan, op mijn ladekast, waar ook mijn spiegel en make up liggen.

De etagére is natuurlijk eigenlijk bedoeld om er cupcakes/cakejes en ander lekkers op te doen, maar zo kan het natuurlijk ook! En hiermee bespaar je ruimte op je kast of in de badkamer.
In het onderste gedeelte passen grotere en wat langere flessen zoals haarlak, droogshampoo, make up remover. Het bovenste gedeelte is wat kleiner en handig voor kleinere flesjes, of parfum flesjes zoals ik heb gedaan. De etagére zit in een doos zoals je hieronder ziet, en die moet je dus zelf in elkaar zetten, wat een kwestie van 2 minuten is, zó gedaan!




Ik heb deze online besteld en helaas mist er een gedeelte. Er zit namelijk ook een hendel bij zodat je m kan optillen, maar die miste bij mij. Ik vind dat eigenlijk helemaal niet erg want zo passen de meeste van mijn parfum flesjes er op.

Een super leuk idee, wat ruimte bespaart en er nog een super leuk uit ziet! Zelf ga ik nog eentje kopen voor in de badkamer.




Deze super leuke etagére is te koop op de site van Blokker voor 8 euro. Je kan hem thuis laten bezorgen of bij een Blokker bij jou in de buurt. Ze zijn ook verkrijgbaar in sommige winkels zelf, maar in de drie Blokkers die wij hier hebben niet.

Wat vinden jullie van deze etagére?

Tot de volgende keer!

Liefs,

Annie



Geen opmerkingen:

Een reactie posten