Blog picture

27 april 2013

Review & Swatches: Da Vinci Cosmetics eyeshadow 04 Dejavous & 05 Earth

Hallo iedereen!

In de Glossybox van afgelopen maand, de natural Glossybox, zaten tussen alle geweldige producten ook de DaVinci losse oogschaduws. Je kon de kleur Azalea, Earth en Dejavous krijgen. Ik heb voor deze review de kleuren 05 Earth en 04 Dejavous.




Da Vinci loose eyeshadow 05 Earth



Dit is een super mooie licht bruine kleur. Op de swatch is helaas voornamelijk de shimmer te zin, maar in het echt lijkt de kleur net zoals in het potje.

Da Vinci loose eyeshadow 04 Dejavous


Dejavous is een licht roze kleur die ook als highlighters te gebruiken is. Ook hier is helaas meer de shimmer te zien dan de kleur, maar ook hier is de kleur hetzelfde als in het potje.

Azalea, die ik zelf niet heb, is ook roze, maar donkerder dan Dejavous, en ook met shimmer. 

Zoals je misschien al merkt van de fotos zijn deze oogschaduws vol shimmer! Je kan ze dus eingelijk ook op andere manieren gebruiken. De dejavous zou je heel goed als blush/ highlighter kunnen gebruiken, of mixen met je foundation om een glowing effect te krijgen. Ook zou je ze beide kunnen mixen in je nagellak. 

Ik heb ze beide eigenlijk alleen getest als oogschaduw, ben niet zo van de shimmers over mijn hele gezicht. Ook al zijn deze twee schitterende kleuren, blijven ze niet lang zitten, en ook al had ik oogschaduw primer op, gingen ze toch nog erg creasen. Ook ben ik persoonlijk erg onhandig met losse oogschaduw en waren deze potjes een extra hell voor mij omdat ze niet zo'n apart 'dopje' hebben met gaatjes waar je een beetje mee kunt uittikken op het dopje. 

Natuurlijk is het altijd een optie voor diegene die losse oogschaduw een hell vind, deze te pressen. Maar over pressen ga ik het binnenkort hebben.

Pro's:
- erg mooie kleuren met veel shimmer
- op meerdere manieren te gebruiken

Con's:
- creased als oogschaduw erg snel
- de potjes zijn erg onhandig


Wat vinden jullie van deze oogschaduws?

Until next time,

Annie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten