Blog picture

26 februari 2013

Review: Catrice nail polish top 5

Hallo iedereen!

Ook al ben ik niet echt een nagellak-gek te noemen, heb ik behoorlijk wat nagellak staan!
Ik wissel vaak wel van kleur af, en ben fan van knallende kleuren, dus niet zo van de nudes en beiges.
Van mijn nagellak stash komt vast ooit een leuke post.



Catrice
Ook al was ik in het begin nooit een grote fan van Catrice, moet ik zeggen dat ze nu hun assortiment behoorlijk aan het uitbreiden zijn, en ze hebben aardig was spul met een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. En ik ben zeer over hun lakjes te spreken! Blijven lang zitten, en hebben vaak maar 1 laag nodig. Wel duurt het even voor ze goed,maar dan ook echt goed droog zijn. 
Wat ik ook altijd zo leuk vind is hoe ze met de namen spelen! Andere lakjes hebben soms niet eens een naam, of een hele saaie een. 

Catrice nail polish
Mijn top 5
Inmiddels heb ik al veel lakjes van Catrice gescoord, sommige uit de standaard collectie, andere LE. Maar dit is denk ik tot nu mijn top 5:

1. 865 Yellow Sub- Mandarin
Een zomers geel kleurtje! Ik was een tijd opzoek naar het perfecte 'gele' kleurtje voor in de zomer. Ik ben met geel erg moeilijk want vind lang niet alles staan. Maar deze is super mooi! Geel met toch een beetje orange er doorheen. Love it!

Catrice 865 Yellow Sub- Mandarin
 2. 740 King of Greens
 De naam vind ik helemaal bij het lakje passen, het is echt de king of greens! Erg mooie kleur met shimmertjes, leuk voor alle seasons. Doet me een beetje denken aan het lakje 'I Sea You', wat ik ook heb en erg mooi vind.

Catrice 740 King of Greens

3. 880 No Snow Petrol
Zoals de naam al zegt, is dit een petrol-kleurig blauw lakje. In het potje lijkt het alsof het in het licht ook wat een paarse glans heeft. Dit zie je helaas niet erg terug op je nagels.

Catrice 880 No Snow Petrol
4. 110 Poison Me, Poison You!
In my humble opinion, lijkt dit prachtige paarse een beetje op een gothic paarse kleur. Diep, met prachtige shimmers, en zoals zijn naam ook zegt, zo'n poison kleur. Moeilijk om uit te leggen wat ik bedoel, je snapt het beter als je het ziet!

Catrice 110 Poison Me, Poison You!

En last but not least:

5. 070 Caught On The Red Carpet
Rode nagellak = een musthave! Ik hou er van en heb rode nagellak in verschillende tinten, met of zonder shimmer, donker of licht, en van verschillende merken! Gotta love it!

Catrice 070 Caught On The Red Carpet
Dit was dan mijn top 5!
Swatches worden over een paar dagen toegevoegd!



Welk merkk nagellak hou jij van, en welke kleur is jou favorite?

Until next time,

Annie 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten