Blog picture

2 september 2013

Swatch&Review: Make Up For Ever - La Boheme Palette

Hallo iedereen!

Voor ik op vakantie ging kreeg ik deze geweldige palette binnen die ik gekocht had!

Make Up For Ever - La Boheme Palette

Is die niet prachtig? Ik was al helemaal in love met de buitenkant!

Make Up For Ever - La Boheme Palette

Al die mooie kleurtjes! Just LOVE!


Kleuren La Boheme Palette

Dit zijn de kleurtjes die erin zitten:
- Een mooie blauwe glitter kleur
- Een mooie groene glitter kleur
- Een lighte gouden kleur
- Een paarse glitter kleur
- Een glitter bruine kleur
- Een glitter licht oranje kleur


Acherkant La Boheme Palette


Swatches La Boheme Palette
De swatches:
Ik was helemaal weg van de buitenkant van de palette. Maar de binnenkant, ook al leken de kleuren erg mooi vond ik wat simple. Ook de kleuren waren niet echt gepigmenteerd. Ze glimmen wel erg mooi, maar de pigmentatie is gewoon weak. Dat vond ik wel erg teleurstellend, vooral omdat het palette 35 euro gekost heeft, en Make Up For Ever als een heel goed merk bekend staat.

Al met al een mooi palette, maar persoonlijk vind ik het niet die 35 euro waard. Palettes van UD en Too Faced kosten net zoveel en zijn kwalitatief veel beter.

Wat vinden jullie van dit schatje?

Cheers,
Annie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten