Blog picture

11 september 2013

Review: Gosh producten


Hallo iedereen!

Gisteren was ik even in de stad, en ik dacht, laat ik es een kijkje nemen in de Kruidvat.
Terwijl ik aan het kijken was kwam ik hun uitverkoop mand tegen met make up.
Eigenlijk waren het er twee maar de ene was vol kapotte producten dus daar heb ik niet eens in gekeken.

In de andere waren allemaal overgebleven Gosh producten. Gosh schijnt uit het assortiment te gaan en daarom waren ze nu veel goedkoper.

Wat ik heel interessant vond en uiteindelijk ook gekocht het waren de:
- Gosh Velvet Touch Eye Primer
- Gosh Waterproof Eye Primer
- Gosh Velvet Touch Lip Primer



Gosh Velvet Touch Eye Primer
 Gosh Velvet Touch Eye Primer
Deze eye primer heeft een hele fijne, dunne opening. Je drukt op de tube en het product komt eruit.
De eye primer ziet en voelt gewoon als silicone, hij smeert lekker uit en je huid word er lekker zacht en glad van. Hij werkt goed en doet wat ie hoort! Oogschaduw blijft langer en mooier zitten zonder in de lijntjes te zitten.


Gosh Waterproof Eye Primer
Gosh Waterproof Eye Primer
Deze is de waterproof versie van de vorige eye primer. Je ziet meteen al het grote verschil: het is in de vorm van een stift. Het lijkt op een concealer stift, alleen is de kleur helemaal wit.
Hij smeert fijn aan, ook al is die wel wat droger.
Ook deze doet wat die hoort, de oogschaduw blijft zeker goed zitten, ook met dit jammere regenachtige weer. Al moet ik zeggen dat de oogschadue met de Velvet Touch eye primer ook goed bleef zitten in de regen!


Gosh Velvet Touch Lip Primer

Gosh Velvet Touch Lip Primer
Dit was het product waar ik eigenlijk het meest naar benieuwd was! Ik wist namelijk niet dat er ook lip primers bestonden. Ik had wel een van die dubbele lipglossjes gezien, waar het doorzichtige goedje van de ene kant zogenaamd de kleur langer op de lippen deed houden. Maar dat er ook een primer bestond in deze form wist ik niet!

En ik vertel jullie, hij is super fijn! Hij smeert lekker op de lippen, en de lippenstift glijd er zo overheen.
De kleur blijft inderdaad ook langer zitten, maar als je gaat eten of drinken dan gaat het er alsnog sneller af. Hij doet dus wel wat is zou moeten doen, maar er is niet een groot verschil. Mijn lippenstift bleeft ietsjes langer dan normaal zitten.
Wel vind ik dat erg fijn want ik gebruik vaak hydraterende lipstick en die blijven niet lang zitten.


 Ook kochte ik in de Kruidvat de Catrice Cucuba LE Loose Eye Shadow in de kleur C04 Havana Drum.
Deze komt uit een oudere LE collectie van Catrice, en zat ook in een van de uitverkoop bakken. Het is een super mooi goud kleurig pigment, en helemaal mijn kleur! De verpakking is alleen vol lijm overblijfsellen omdat er drie stickers op geplakt waren.

 Catrice Cucuba LE Loose Eye Shadow in de kleur C04 Havana Drum
Voor de Gosh producten heb ik 2,50 per stuk betaald, voor de Catrice pigment 1 euro.
Al met al ook nog lekker goedkoop!

Wat vinden jullie van de Gosh producten? En wat vinden jullie van het feit dat Gosh uit het assortiment gaat?

Until next time,
Annie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten