Blog picture

11 september 2013

Blush Rush! Part 2

Vandaag part 2 van de Blush Rush! Ik laat jullie weer 5 blushes zien die ik in mijn bezit heb!
Heb je part 1 nog niet gezien? No worries! Klik dan gewoon hier !


Bourjois Cream Blush 02 Healthy Glow








Essence  Floral Grunge 01 Be Flowerful





Oriflame Glowing Peach





Sephora sunkissed bronzed 03





Lorac blush



Benefit Benetint

Helaas is de buitenkant van mijn flesje benetint onherkenbaar geworden, alle letters zijn er af. 

Benetint 1 laag

Benetint 2 lagen

Benetint op de wang
De benetint is opbouwbaar, het kan dus erg subtiel zijn maar je kan het ook opvalender maken. Hoe dan ook bijft het een natuurlijk effect geven.

Dat was part 2 van de Blush Rush! Ik hoop dat jullie het leuk hebben gehad!

Cheers,
Annie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten