Blog picture

19 september 2013

Liebster Award 2013!



Beste allemaal!

Zoals elk jaar, is het ook dit jaar weer tijd voor het Liebster Award, en ik ben genomineerd door Lotte van Make-up Junkie .
Wat is het Liebster Award? Goeie vraag! Je leest het hieronder!



Liebster Award
Het Liebster Award is bedoeld om nieuwe blogs te leren kennen en om nieuwe blogs een boost te geven. Het gaat meestal voor blogs die max. 200-300 volgers hebben. Het werkt als volg: Je word door een blog genomineerd voor een Liebster Award. Je naam komt in die blog te staan. Nu is het jou beurt om andere blogs te nomineren op jou blog. Ook zet je de naam van het blog die jij genomineerd heeft erbij. De blogs die jij nomineert doen dan hetzelfde etc etc. Zo loopt het wat rond.

In de post vertel je 11 facts over jezelf, beantwoord je 11 vragen die door het andere blog gesteld zijn en stel je vervolgens ook 11 vragen aan de blogs die je nomineert.

Easy peasy lemon squeezy.

Daar gaan we dan!

11 Random facts about me. Wist je dat...

  1.  ...ik allergisch ben voor donkere chocola en mint. Toch is mijn favoriete chocola after eights en blijf ik die gewoon lekker eten, al moet ik er daarna 10 keer non-stop van niesen!
  2. ...ik al jaren een kat heb, maar toch eigenlijk een hondenmens ben
  3. ...ik heel wisselvallig ben, over alles. Mijn slaapkamer word standaard 1x in het jaar veranderd, de kleuren moeten anders, er moet eigenlijk constant verandering zijn.
  4. ...ik ook een beetje precies ben. Ik maak veel planningen, belangrijke dingen moeten in een rij zijn en vind het ook super leuk om dingen te organiseren. Aan de andere kant is mijn slaapkamer een drama..
  5. ...ik overal heen wil reizen en alles wil zien! 
  6. ...dat de geur van kaneel mijn altijd doet denken aan kerst
  7. ...ik niet een grote fan ben van het donker
  8. ...ik eigenlijk fotografie wou studeren, voor ik de keuze maakte om toch pedagogiek te gaan volgen
  9. ...dat ik vanaf 4 jaar op scouting zat, en nu scouting leiding ben
  10. ...ik iedereen vertel dat mijn grote zwak voor Starbucks voorbij is maar ik toch stiekem een sprong van blijdschap maak wanneer er een in de buurt is
  11. ... ik een grote sucker ben voor costume dramas. Mijn all time favoriete serie is Downton Abbey
De 11 vragen van Lotte:

  1. Wat is het eerste wat je doet als je wakker word?
    Het eerste wat ik doe als ik wakker word, is nog lekker even in bed blijven, kijken wat voor weer het is,en denken wat ik in de dag allemaal ga doen. Daarna zet ik een lekker muziekje op en maak ik me klaar.
  2. Wat is je favoriete beauty product?
    Mijn essentieelste beauty product is dagcreme, maar mijn favoriete is zeker weten oogschaduw. Ik draag het dagelijk, je kan er zo veel kanten op en ik heb me toch een zwak voor shimmer!
  3. Waarom ben je gaan bloggen?
    Ik ben begonnen met bloggen om dingen met anderen te delen waar ik zelf enthousiast over ben. Heb ik tips of ben ik iets leuks tegen gekomen dan wil ik dat doorvertellen. Bloggen is mijn manier van dingen uiten.
  4. Wat is je favoriete eten? (met recept)
    Lastig, eten is zo lekker! Ik denk dat ik twee favoriete recepten heb. Het ene is Kip Tandori. Deze maakte ik voor mijn dieet best vaak omdat mij vriend er ook dol op is en we het gewoon uit zo'n Knorr Wereldgerechten pak maakten.
    Mijn tweede is Baskische Kip. Het recept lees je hier. Het is een Frans recept met kip, paprikas, champignons in een heerlijke tomaat-wijn saus. Mmmm. Dit is meer een feestelijk recept vind ik, vandaar dat het mijn tweede favoriet is.
  5. Heb je huisdieren? Zo ja, vertel wat meer over ze!Jazeker! Ik heb een rode kater (tegenwoordig theemuts) genaamd Aris. Aris is nu zowat anderhalf jaar oud. De naam Aris komt uit de Griekse mythologie, en is de naam van de God van de oorlog. Klinkt niet erg lief nee. Maar de naam hebben we gekozen omdat Aris overal een puinhoop van maakte en voor chaos zorgde. Tegenwoordig is die wat rustiger. De kat van mijn ouders in Griekenland heeft een Nederlandse naam, Henkie. Dus besloten mijn broertje en ik dat onze Nederlandse kat een Griekse naam moest krijgen!


6. Heb je een verslaving?
Ik had zeker weten een koffie addiction! Helaas kan ik bijna geen koffie meer drinken wegens maag problemen. En nu blijft alleen nog die verrekte chocolade verslaving over! *mnom!*



7. Op welke karaktereigenschap van je zelf ben je trots?
Ik denk het feit dat ik erg ga denken hoe een andere zich ergens bij voelt. Ik probeer zoveel mogelijk in de schoenen van een ander te lopen en denk dat ik daardoor ook vrij open-minded ben.

8. Hoeveel internet je gemiddeld? (bloggen uitgerekend)
Zullen we deze skippen jongens? *rent snel weg*
Nee, valt nog wel mee. Per dag denk ik dat ik zonder het bloggen rond 2 uurtjes internet. Dit is dan voornamelijk facebook, blogs bekijken, informatie zoeken etc. en niet achter elkaar aan.

9. Zou je je organen verkopen voor veel geld? Zo ja, welk orgaan zou dit zijn?
Ik moet eerlijk toegeven dat ik de vraag niet helemaal begrijp. Als je een orgaan zou verkopen voor geld, houd dat denk ik in dat je zonder het orgaan kan leven. Heeft geen zin om geld ervoor te krijgen als je dan al dood bent. Dus dat houdt niet veel organen over. 

Mijn antwoord is zeker nee. Geld is iets wat welkom is, maar het heeft nooit bij mij hoogste prioriteiten gestaan. Mijn organen zou ik dan liever doneren wanneer ik van de wereld ga, aan mensen die het nodig hebben en het niet kunnen betalen. Ik ben trouwens nog geen orgaan donor, maar ben dit wel van plan om te doen.

10. Wat is je favoriete blog?
Ik vind het altijd wel erg leuk om naar Teske haar blog te kijken. Die meid heeft gewoon zo'n style en uitstraling die gewoon prettig is. Ze is zo lekker 'gewoontjes' op een leuke manier. Is toch iets anders dan bijvoorbeeld BeautyLab , waar ik ook regelmatig op kijk.

11. Noem 5 dingen die je nog wilt doen voor je dood gaat.
Nou, ik hoop toch wel dat dat even duurt!
- Ik zou alle tripjes willen maken die ik nu in mijn hoofd heb (Peru, Rio, New York, Delhi, Tokio zijn daar een paar van)
- Parachute springen
- Kamperen in van die tenten die van de bomen hangen
- Trouwen en kinderen krijgen
- Gelukkig blijven

Mijn 11 vragen aan de genomineerde bloggers!

  1. Als je morgen spontaan je spullen zou inpakken en weg zou gaan, waar zou je dan heen gaan?
  2. Wat doe je het liefst op een zaterdag avond?
  3. Heb je rare gewoontes? Zo ja, noem de voor jou raarste.
  4. Waar heb je behoorlijk veel van? (denk aan tassen, sjaals, schoenen etc)
  5. Ben je een hotel of kampeer persoon?
  6. Heb je een verzameling of spaar je iets? Zo ja, wat?
  7. Wat is je favoriete nagerecht?
  8. Noem een droom die je heel graag zou willen zien uitkomen.
  9. Welke make - up producten gebruik je dagelijks?
  10. Wie is voor jou een inspiratie bron?
  11. Black or white? Geef een reden.
En nu...

...mijn 11 nominees!


Dit was het Liebster Award! Ik hoop dat jullie het leuk vonden! 
Bekijk gerust even de bovenstaande blogs, en als jullie nog meer leuke ideeen hebben over leuke vragen, noem ze dan gerust hier onder!

Vergeet niet! Sharing is Caring!

Enjoy!

Annie










Geen opmerkingen:

Een reactie posten