Blog picture

29 augustus 2013

Shoplog Greece!

Hallo iedereen!

Allereerst excus voor mijn lange afwezigheid! Mijn vakantie was helemaal vol gepland, en bloggen werd daardoor moeilijk.

Zoals jullie van de titel vast al geraden hebben, ben ik naar Griekenland geweest! Lekker drie weekjes terug naar mijn ouders, een paar vrienden gezien en veel geshopt. 



Fotos van Griekenland zullen jullie in een ander bericht morgen voorbij zien komen, maar vandaag laat ik jullie zien wat ik geshopt heb voor ik naar Griekenland ging, en ook wat ik daar geshopt heb. Bereid je voor want dit word een lange post!

Dingen die ik geshopt heb voor dat ik weg ging

Voor ik naar Griekenland ging heb ik hier in Nederland nog een aantal leuke dingen gekocht die ik graag wou delen. 

Ik had ook nog een grote bestelling bij de H&M gedaan maar die kleding was vrij basic dus die ga ik hier niet laten zien.

Sieraden van Six



Deze sieraden kocht ik voor ik weg ging:
- Statement ketting - Six  9,95
- Parelmoer oorbellen - Six 5,95
- Ring met steen - Six 3,95
- Ring met zwarte steepjes - Six sale 2,00
- Leren armband met platte studs - Six 7,95
- Sleutelhanger zwart met studs - Six sale 1,00

Koraal kleurige sjaal van Mango 

Sale - 7 euro

New Look Clutch met studs

Hier ben ik ZO blij mee! Een prachtige clutch die sluit met een magneetknop. Super leuk om mee op stap te gaan of voor een special occasion. Ik vind het vooral leuk dat ie én studs én een beetje bling heeft. 
Sale - 8 euro



Leren mintgroene sandalen van Sacha

Ik zag deze sandalen in de Sacha in Amersfoort, and i was in love! Ik vond ze zo ontzettend cute! Daar zei de vrouw dat ze van een nieuwe collectie waren en ze 45 euro kosten. Ze hadden mijn maat niet dus dacht ik ik kijk online wel. Op de Sacha site waren ze gewoon in de sale voor 34 euro. Helaas hadden ze daar mijn maat ook niet en heb ik ze uiteindelijk gelukkig op Wehkamp kunnen bestellen. Kijk dan wat een leuke detail!!
Euro 34,95



Spulletjes die ik in Griekenland gekocht heb
Nu verder naar de dingen die ik in Griekenland gekocht heb!

Sephora
In Nederland is de Sephora inmiddels al een tijdje gesloten, maar in Griekenland is die er nog wel. Ik had niet specifiek iets nodig maar ze hadden wel sale en heb ik toch wat dingetjes gescoord.




  • OPI Skyfall - Sale 5,00. Een bordeaux-bruine kleur 


  • OPI The Spy Who Loved me - Sale 5,00 Een prachtige rode kleur met gouden shimmer


  • Sephora Sculpting Disk - Sale 7,95 Bronzer, poeder en highlighter in een!


  • Sephora oogmake up remover klein - 3,00 
  • Sephora oogschaduw Walking in the sand - Sale 9,00Een prachtige licht roze kleur met gouden shimmer


Ik ben vooral super blij met de twee OPI's ! Deze kleuren wou ik zo lang, en met die prijs was het goed te doen! The spy who loved me was de laatste, dus daar had ik mazzel mee! En in een andere sephora hadden ze alleen maar een lila kleurtje en een gouden een. 

Accessorize
Bij Accessorize hadden ze een final sale en op veel artikelen 70% korting. Hier heb ik goed gebruik van gemaakt! Ik vind Accessorize een erg leuke winkel, maar overpriced voor wat ze aanbieden. Tassen voor 60 euro van niet al te beste kwaliteit en gewoon van stof, sieraden van 13 euro die snel verslijten etc. Maar met 70% korting ben ik er altijd bij!



- Ketting met goeden blad van 6,90 naar 2.07
- Ketting met kameel van 13,90 naar 3
- Knopjes rond 0,70
- Knopjes met bloemetjes van 3,80 naar 1,17
- Zilveren ring van 19,95 naar 5,97



- Oorhangers met edelsteen 8,90
- Armband met Love van 9,90 naar 2,00
- Zilverkleurige ketting met olifantje 7,90
- Knopjes met bijtjes van 2,50 naar 1,00

Ik heb veel te veel sieraden, maar ik heb er gewoon een zwak voor! Nu heb ik er een hoop bij!

Korres
Korres. Een super winkel die in Athene begonnen is en nu in veel landen verkrijgbaar is. Wat ben ik trots op deze winkel en de super producten dat die heeft. Natuurlijke, fijne producten met altijd een aparte verpakking. Omdat ik al veel dingen heb van Korres die nog vol zijn, heb ik me deze keer ingehouden en niet veel gekocht.



- Douchegel Mango (I LOVE IT!) - 4,95
- Korres Lipbalm in de kleur Rose - 4,80
- Korres douchegel Japanese Rose - 4,95 (deze was 1+1 gratis, de tweede heb ik aan mijn moeder gegeven, samen met een douchegel van Jasmijn)

Vooral de lipbalm is heaven! En de douchegel mango ruikt gewoon zo lekker tropisch! Maar echt, niet extra zoet zoals andere douchegels.

Stradivarius

Stradivarius is toch echt een van de winkels die ik mis als ik hier in Nederland woon. Ik weet niet of er een is in Nederland , maar er zit in ieder geval nergens een dicht bij. Als ik naar Griekenland ga koop ik dan ook altijd veel daar. Deze keer heb ik me ingehouden, en kocht ik een super gave jas, voor de lente of herfst. Hij is bruin/taupe van kleur, en heeft leuke stud details op een van de borstzakken.
Deze was in de sale van 20,00 naar 13,00



Pull & Bear
Nog zo'n winkel die ik zo mis!  Altijd super leuke kleding voor mooie prijzen.



 Een super gave statement ketting in een zilveren kleur. Deze heb ik op vakantie veel gedragen.
Pull&Bear 7,95


Een katoenen spijkerstof jasje, in een lichte kleur. Deze is vrij dun en fijn voor als het iets kouder is. Hij heeft een leuke detail aan de mouwen en zakken.
Pull&Bear sale van 20,00 naar 10,00 euro



Deze tas zag ik de eerste keer toen ik in de winkel liep en moest m meteen hebben. Ik had helaas op dat moment geen geld maar ben m de volgende dag meteen gaan halen. Het is een mooie katoenen tas met een nep leren onderkant en een leuk detail die in het midden loopt.
Hij sluit niet echt, behalve met 1 drukknop, waardoor je de tas een buideleffect kan geven.
Pull&Bear 19,95

Make up

Nog twee make upjes die ik gekocht heb:



- Bourjois Shine Lipstick Beige Democratic
Een leuke vrij lichte/ nude kleur.




- Max Factor Concealer in de kleur 306 Fair
Deze kleur is helaas niet in Nederland te koop. In Nederland worden maar 2 verkocht, 301 en 309. Ik heb 301 Ivory wel eens geprobeert maar die is toch net te wittig waardoor het effect niet zo natuurlijk is. De 306 is net iets donkerder en past precies bij mijn kleuren. Deze kost in Griekenland 13 euro, wat volgens mij 3 euro duurder is dan in Nederland, maar ik heb het er voor over.

Souvenirs



Ik kom zelf uit Grienkenland, dus ik heb niet de typische toeristische souvenirs gekocht, maar wel een aantal dingen die ik daar altijd koop en me doen denken aan thuis. Het eerste is een sleutelhanger waar Greece en een bootje op zijn (8 euro), die zelf gemaakt is van het bedrijf Irida ( Ίριδα ).  
Deze sieraden zijn handgemaakt en elk is uniek. Van het zelfde merk heb ik ook een ketting met een leuke afdruk gekocht. (4 euro)


Ook heb ik twee leren gevlochten armbanden gekocht. (3 euro per stuk). 

Essie

Als laatst heb ik twee Essie nagellakjes gekocht. Deze komen niet uit Griekenland maar ik heb ze wel besteld via CosmeticaDeals toen ik daar was.



De eerste is de Essie - Where's my Chauffeur? en is een licht turquoise kleur. De tweede is de Essie - Leading Lady en is een rode leur met rode shimmer. 
Bij CosmeticaDeals waren ze 4,95 per stuk.


Dit waren dus al mijn aankopen van afgelopen maand! Ik hoop dat jullie mijn spullen leuk vinden. Ik ben er zelf zekker weten heel blij mee!

Er volgt nog een leuke post met fotos van Griekenland zelf dus stay tuned!

Cheers,
Annie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten