Blog picture

30 juli 2013

Review & Swatch: KOH Rainy Day & KOH Pink Matters

Nagellak. Ik heb er onwijs veel van, van zo veel verschillende merken. Ik draag het niet vaak want, eerlijk gezegt, ik ben er te lui en ongeduldig voor. 
Vaak kan ik niet wachten tot het helemaal droog is en wil ik allemaal dingen gaan doen, waardoor het resultaat rare nagels word, of ik chipt er na twee dagen weer af. Pff wat een gedoe.

En toch vind ik het erg mooi, en heb ik heel veel potjes staan. 

Vandaag een review over twee lakjes en een nagellak remover, namelijk KOH Rainy Day, KOH Pink Matters en de Wipe It Away nagellak remover!

KOH Wipe it Away, KOH Pink Matters & KOH Rainy Day



Als eerste, wat ik zo geweldig vind aan KOH, is dat de lakjes in zo'n super leuke houden komen! Erg handig om je lippenstift in te doen. Ja, of je nagellak, maar ik ben niet iemand die zijn potje nagellak mee neemt.

KOH Rainy Day 134

Een muisgrijs kleurtje, de naam past er helemaal bij! De kleur heeft inderdaad zo'n Rainy Day vibe. Denk erg goed, met twee laagjes heb je meteen dat mooie grijze te pakken.

KOH Pink Matters 215

Een vrij standaard roze kleur, lief maar ook stoer. De twee kleuren maken samen een erg mooie combinatie. Ik heb ze ook vaak samen gedragen, apart vind ik ze wat te simple.
Ook dit roze lakje dekt goed en heb je maar twee laagjes voor nodig.

KOH Rainy Day & Pink Matters

Swatch KOH Rainy Day & Pink Matters

Swatch KOH Rainy Day & Pink Matters

KOH Wipe It Away! nagellak remover

Toen ik m zag, dacht ik dat het een topcoat was. Deze nagellak remover zit doodgewoon in een nagellak potje, en heeft een kwast. Het idee is dat je het met de kwast over je nagel doet, en met een watje er zo af haalt. As simple as that. Het leuke? Het werkt zeer goed!

KOH Wipe it Away

Hier heb ik de KOH Pink Matters op: 


KOH Pink Matters

En hier het resultaat na het aanbrengen van de KOH Wipe It Away!

KOH Wipe it Away

Zeer makkelijk en effectief, en het stinkt niet sterk naar nagellak remover.

Al met al een leuke set! Ik draag ze niet vaak, maar zo af en toe haal ik ze weer een uit de kast.



Wat vind jij van deze KOH lakjes en de nagellak remover?

Love,

Annie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten