Blog picture

25 maart 2013

New buys from Rituals!

Hallo iedereen!

Ik heb wat nieuwe spulletjes van Rituals ontvangen. Eingelijk zijn ze niet echt nieuw, ze komen uit de oude collectie, maar vorige maand was er een leuke sale op shopVIP en deze kreeg ik dus deze maand opgestuurd. Ik heb ze al twee weken kunnen testen zodat ik ook een mening erbij kan zetten.
Wel heb ik gisteren mijn favorite Rituals douchegel gekocht bij de V&D want die had 25% korting.




Van de shopVIP :
- Awareness nachtcreme 
- Awareness hydraterende serum
- en een blush brush


Rituals Awareness nachtcreme





Deze nachtcreme van Rituals zorgt dat je huid lekker zacht en gehydrateerd wordt. De creme is wel wat vettig maar voor de nacht vind ik dat niet zo lekker. Het is een stevige creme en smeert fijn in. Ik vind m ook super lekker ruiken!
Deze heb ik nu twee weken getest en terwijl mijn huid wel zacht voelt in de ochtend, merk ik wel dat ie verder niks doet voor mijn drogere eczeem plekjes. Daar is die ook niet voor bedoeld maar het zorgt wel dat ik m denk ik niet weer ga aanschaffen.

Pluspunten:
- Ruikt heerlijk
- Smeert lekker
- Maakt de huid lekker zacht 

Minpunten:
- De prijs. Ik heb m zelf in de korting gekocht maar deze zit nog wel bij de nieuwe lijn met hydraterende producten en kost rond de 30 euro.
- Is wat vettig
- Zit in een potje (ja, daar ben ik nou eenmaal geen fan van)

 Awareness Hydraterende Serum


Eerlijk? Heel eerlijk? Tot deze serum heb ik nooit een fullsize serum ge-owned. ik kreeg wel eens van hier en daar wat testers en tubetjes van lekkere serums dus die gebruikte ik gewoon. Heel vaak vergeet ik het wel eens omdat het niet helemaal in mijn dagelijks ritueel zit.

Maar goed, to the point. Dit is een heerlijke serum dat je huid hydrateerd. Wel heb ik het gevoel dat dat voor even is , over het algemeen merk ik nietheel veel verschil. Maar hij maakt durende de dag wel je huid zachter en hij voelt lekker fris aan. Voordeel is ook dat ie gewoon meteen intrekt. ook deze heeft nu een nieuw uitelijk gekregen bij Rituals. Hij zit nu in een wit flesje en heet geen Awareness meer, maar heeft gewoon de naam Intense moisture serum van de hydraterende lijn.

Pluspunten:
- trekt snel in
- hydrateerd de huid goed
- zit in een pompflesje

Minpunten:
- De prijs. deze kost nu in de winkel 28,50
- doet verder niet veel voor me huid

Aanrader; ja of mwa? 
Ik denk mwa. voor die prijs zijn ook wel andere fijne serums te koop .


Blush Brush


Over dit product valt eigenlijk niet veel te zeggen.
Ik vond m wat groot zijn voor een blush brush, en voor een nieuwe brush is die nog vrij hard.
Ik gebruik m nog niet standaard, mijn oude heeft het nog niet begeven dus misschien geef ik deze aan iemand anders. Ook leek die op de foto van de site van hout te zijn, wat ik erg mooi vond. Echter is deze van een ruber achtig materiaaltje gemaakt.

Aanrader? nee denk het niet. Er zijn wel betere blush brushes te koop out there.

 Douchegel Yogi Flow


 And last but not least; de Yogi Flow douchegel van Rituals, met Indian Rose & Sweet Almond Oil.
 Ik geef eerlijk toe, ik heb veel douchegels nog thuis liggen. TE veel. Maar deze is toch echt een van mijn favorieten.
Hij ruikt heerlijk en is een luchtige schuimvorm. Deze doe ik niet meteen op een spons. Ik smeer de schuim eerst op mn lichaam, en dan ga ik er pas met een spons overheen.
Dit is een van de eerste douchegels/schuims dat mijn huid ook daadwerkelijk zacht maken. 
Hij ruikt heavenly en doet nog aardig een tijdje mee (bij mij niet want ik ben nooit zuinig met dingen die lekker ruiken, maar bij andere 'normale' mensen)

Deze heb ik gisteren bij de V&D gekocht, want daar was ie voor 6 euro te koop ipv 8. Scheelt weer toch?

Pluspunten:
- Ruikt heeeeerlijk
- Maakt je huid zacht
- Is in een schuimvorm

Minpunten:
- je moet wel een fan zijn van de rozen geur
- de prijs. ik heb m voor 6 euro gekocht maar hij kost normaal 8. Voor rituals is dat misschien niet duur maar 8 euro uitgeven aan een douchegel vind ik ook wat veel.

 That's it!

Hebben jullie nog leuke aankoopjes gedaan? Laat het me hieronder weten, en of het je bevallen heeft!

Ik ben erg blij met mijn spulletjes en ben benieuwd naar jullie meening!

Until next time,

Annie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten