Blog picture

25 februari 2013

TIP: Oorbellen hangen

Hallo iedereen!

Hebben jullie, net zoals ik, heeel veel (TE veel) oorbellen en weet je niet wat je er mee moet?





Persoonlijk hou ik ervan om mijn sieraden te kunnen zien, maakt het een stuk makkelijker om te beslissen welke je gaat dragen. Ik heb verschillende oorbellen rekjes gehad, maar die waren niet 'groot' genoeg voor al die oorbellen, en ik vond het een heel gedoe om ze steeds weer terug te zetten.  
Ook heb ik wel eens overweegt eentje zelf te maken. Het is namelijk helemaal niet zo moeilijk als je weet wat je doet.  Maar het kwam er maar nooit van, en mijn oorbellen bleven overal maar slingeren.

Maar uiteraard heb ik hier een oplossing voor gevonden, anders had ik dit verhaal hier niet gepost! Deze zie je hieronder:


Mijn eigen oorbellenrek


Dit hartje had ik eens gekregen van mijn vriend voor decoratie. Echter wist ik nooit echt wat ik er mee moest. Tot dat ik dacht: hé! hier kan ik nou mooi al die oorbellen hangen!

Deze zijn verkrijgbaar bij de Action of de Xenos (en ik denk ook wel bij de Kruidvat) en kosten rond de 5,- euro, als niet minder. Goedkoper dan een sieraden rekje dus! En je kunt ze ophangen. Ze zijn ook verkrijgbaar in houtkleur, in de vorm van een hart of ster, in klein en groot. Zelf gebruik ik de grote, maar ik heb ook een kleine als decor. Voor mensen die niet zo heel veel oorbellen hebben zou de kleinere een leuke optie zijn.

De kleinere variant in hartvorm, verkrijgbaar bij Action


Ik heb deze hangen aan een kapstokje die je aan de kast kunt plaatsen. Gekocht bij de Blokker, 2 voor 1,- euro. Maar je kunt natuurlijk ook altijd een spijker in de muur slaan en m daar hangen.

 
Al met al leuk en het staat nog eens mooi ook!
 
Ik hoop dat jullie dit een leuke en handige tip hebben gevonden.
Waar hang jij of leg jij je oorbellen? 

Until next time,

Annie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten