Blog picture

6 oktober 2013

Review&Swatch: NYX Tea Rose & NYX Fig


Hallo iedereen!
Na een paar dagen weg geweest wegens griep, ben ik vandaag weer terug met een kleine review en swatches van twee mooi NYX lipsticks, namelijk de Tea Rose & Fig!




De NYX lipsticks zitten in een mooie zwarte huls, en onderin zit een doorzichtig stukje waar je de kleur van de lipstick kunt zien. Erg handig als je zoals ik een vrij grote stash aan lipsticks hebt en je even niet meer weet welke welke is. Op de foto hierboven zie je dat de kleuren een goede match zijn.

Verder zijn ze niet al te luxieus, maar het zijn dan ook zeker niet de duurste lipsticks. Wat ik wel mooi vind is hoe het merk NYX geschreven is op de huls en er mooie lijntjes boven en onder zitten. Geeft het toch wat extras, zonder dat het too-much is.

Op naar de swatches!



De NYX lipsticks heb ik in de kleuren Fig en Tea Rose. Hierboven zie je de swatches van deze twee, links in de schaduw, rechts in het zonlicht.

De kleuren zijn heel goed gepigmenteerd en voelen zacht en hydraterend op mijn lippen. Ze drogen de lippen zeker niet uit en hebben een fijne structuur.

Het enige nadeel vind ik dat ze echt in alle lijntjes van je lippen gaan zitten, en de kleur lijk op je lippen te zijn, in plaats van dat het een beetje met je lippen gaat blenden. Misschien komt dit door de pigmentatie van de lippenstiften. Echter als je ze op de lippen dept dat heb je dat probleem niet zo snel.

NYX is o.a. verkrijgbaar bij Douglas. Deze lipstick zijn op Douglas.nl te koop voor 5,03 euro (waarom ooit ,03??)

Heb jij ooit producten van NYX geprobeerd? Zo ja, wat vond je ervan?

Love,
Annie




Geen opmerkingen:

Een reactie posten