Blog picture

2 oktober 2013

Mememe Beat the Blues Pink Pearl & Oyster Gold Highlighters




Jullie kennen het merk Mememe vast wel, en zo niet is het tijd om dit geweldige merk te ontdekken!
Ik heb Mememe leren kennen van hun geweldige blushes dit op de blushes van Benefit lijken, en in mijn menig beter zijn! Laatst ontdekte ik deze twee prachtige highlighters in de kleur Oyster Gold en Pink Pearl!



Mememe Oyster Gold & Pink Pearl

Een highlighter is toch zo'n geweldig product! Ik heb er een aantal in beide poeder en liquid form. Je kunt een beetje boven op je blush aanbrengen , bij je junkbenen en onder het wenkbrauwbot. Het geeft een erg mooie glow die je gezicht een glamourous shine geeft!

Mijn favorite highlighter van Benefit is bijna op, en ik zocht naar een vervaging die niet meteen een rib uit mijn lijf is. Want geef eerlijk toe, ook al zijn de producten van Benefit fijn, zijn ze best prijzig, vooral voor de arme studentjes like myself.

Over de Mememe highlighters 

De mememe highlighters zitten in een mooi rond glazen potje met een mat zwarte dop. De dop draai je open en er zit een kwast aan vast, net een nagellak. De highlighter kun je gemakkelijk met de kwast aanbrengen op bijvoorbeeld je junkbenen. De kwast is wel wat hard maar dat is verder geen probleem bij het aanbrengen. De highlighters hebben een cremege substantie waardoor ze fijn blendbaar zijn.
Ik vind het potje erg cute uitzien, met een mooie floral plaatje erop en de naam van de highlighter. Maar ik vind ook alle verpakkingen van Mememe er leuk uitzien!

Mememe Pink Pearl

Mememe Pink Pearl

Als eerste hebben de Mememe Pink Pearl. Ik was hier vooral blij mee omdat deze heel erg op de Benefit Highbeam lijkt in kleur en substantie.

Hieronder een vergelijking van de Mememe Pink Pearl highlighter en de Benefit Highbeam highlighter.

Mememe Pink Pearl VS Benefit High Beam

Mememe Pink Pearl VS Benefit High Beam

De Mememe Pink Pearl is wat rozer terwijl de Benefit een tintje lichter en een meer roze-zalm kleurtje heeft.
De substanties lijken wel erg op elkaar op eerste zicht, maar wanneer je de kleuren gaat blenden merk je dat de Benefit stugger word, en ook duidelijk meer pigmentatie heeft, terwijl de Mememe helemaal uitsmeert tot je m bijna niet ziet.
Voordeel van de Benefit is ook dat ie gemiddeld langer blijft zitten.

Mememe Oyster Gold

Mememe Oyster Gold

Als tweede hebben we de Mememe Oyster Gold. Deze prachtige highlighter heeft een lichte gouden kleur. Ik vind deze ideaal voor de zomer, gecombineerd met een bronzer en een natural eye look of bruine smokey. 

Mememe Oyster Gold & Pink Pearl Swatch

Je ziet duidelijk het kleur verschil van de twee highlighters. De bovenste swatch is in schaduw gemaakt en de onderste in zon licht. In de tweede kan je ze goed zien shimmeren. 

Mememe is vooral online verkrijgbaar in webshops zoals Boozyshop.nl , Alice & Jo en The Make Up Spot.
Ook bekende blogger Miss Lipgloss verkoop een aantal producten van Mememe in haar online shop.

De Mememe Highlighters kosten rond de 7-8 euro.

Wat vinden jullie van deze highlighters en van Mememe Cosmetics?

Love,
Annie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten