Blog picture

6 september 2013

Veronica Goodie Box!




Hallo mes amis!

Aan aantal weken geleden had Veronica magazine een leuke actie. Je kon 7 verschillende goodie boxen kopen voor vrij weinig (10-15 euro per box) en die zaten bomvol leuke producten. Helaas toen ik er achter kwam waren de meeste al uitverkocht, maar heb ik alsnog eentje gekocht die me wel leuk leek. 



De box
De box heet Style & Beauty box en kost 9,95 waar nog 4,95 euro aan verzendkosten bij komt. Een totaal van 15 euro dus, net zoveel als een beautybox van Truly Yours, Glossybox etc etc

Inhoud
De inhoud van de box is:
  • Solo Tas
  • Pupa Mascara
  • Montagne Jeunesse Fruitbox
  • L'Oréal Professionnel Douceur d'Hulles Masker 200ml
  • Keune Design Briljant Gloss Spray

Montagne Jeunesse Fruitbox

Montagne Jeunesse maskers: In deze set zitten 5 gezichtsmaskers.
De Red Hot Earth Sauna, Dead Sea Mud, Cucumber Peel Off, Very Berry, Passion Peel Off. Met maskers kan ik niet zoveel, vaak krijg ik daar uitslag van en bijna altijd hou ik er een droge huid aan over, dus hier zal ik iemand anders blij mee maken.


Keune Design Briljant Gloss Spray
 Keune haarlak: Het merk ken ik niet maar het komt mooi uit want de haarlak die ik gebruikte is op!

L'Oréal Professionnel Douceur d'Hulles Masker 

L'oreal Haarmasker: Ook met deze ben ik enorm blij mee. Het is een haarmasker zonder parabenen en siliconen. Ik ben heel benieuwd naar hoe die werk!

Pupa Vamp! mascara

 Pupa Vamp mascara: Tja, eerlijk is eerlijk. De box heb ik voornamelijk voor de mascara gekocht. Ik heb m nog niet kunnen proberen en ik lees er zoveel goeds over dat ik m wel moest proberen!

Solo tas
De box heet Beauty en Style. De bovenstaande producten waren de beauty part.
Als style zat er nog een tas in. Opzich een mooie tas, maar ik betwijfel dat ik m ga gebruiken. Misschien voor boodschappen. Hij voelt was goedkoop aan, een ook de binnenkant is van een plastic stofje, en dus niet een stoffen voering. Wel leuke kleuren, dat geef ik toe!

Al met al een leuke box en ik ben er zeer blij mee! Als ik bedenkt dat ik een hele tijd 15 euro heb uitgegeven per maand voor beautyboxen en daar vaak teleurgesteld van was, vind ik dit een leuk alternatief!

Deze box is nog steeds verkrijgbaar op de Veronica Magazine site voor 15 euro incl. de verzendkosten. Wil je deze en de andere boxen bekijken klink dan hier.

Wat vonden jullie van deze goodie box?

Cheers,
Annie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten