Blog picture

9 september 2013

Review: Andrélon Oil Care - intensieve anti-klit spray met Marokkaase Arganolie


Hoi iedereen!
Ik zit hier lekker buiten op het balkon met een heerlijk bakje koffie en overheerlijke apple-crumble (in de aanbieding bij de AH!) en wil mijn mening delen met jullie over de Andrélon Oil Care anti klit spray!


Ándrélon Oil & Care lijn
Andrélon Oil & Care
De Andrelon anti-klit spray komt uit de recente Oil & Care lijn van Andrélon. Deze lijn bevat:

- Een Shampoo 
- Een Conditioner
- Een 1 minuut masker
- Deze anti-klit spray
- Een Kroescontrol olie serum
- Een Kroescontrol Creme

Alle producten uit deze lijn bevatten Marokkaanse Arganolie, en ook andere oliën zoals amandelolie.
Heel fijn voor je haar dus. Ook zijn all deze producten, behalve de olie-serum onder de 4 euro.

Andrélon Anti-Klit Spray met Marokkaanse argan olie

Andrélon anti-klit spray 
Zoals de naam al zegt is dit een anti-klit spray, verrijkt met arganolie en andere oliën.
Deze kun je gebruiken na het douchen op handoekdroog haar en is vooral bedoeld voor pluizig en droog haar.

Wat belooft het product?
- Maakt je haar zacht en gemakkelijk doorkambaar
- Gaat pluis tegen
- Behoud de lichtheid van je haar

Het gebruik
Ik ben wat een luiwammes wat haarverzorging betreft. Vaak douche ik in de ochtend voor dat ik naar school of werk moet. Daar zit haast in en ik wil zelf ook alles zo snel mogelijk doen. Ik ben dus zelf meer van de sprays dan de potjes en leave-in conditioners, dus vind ik het ook heel fijn dat dit een spray is.
Na het douchen kam ik mijn haar, en dat gaat niet altijd zo makkelijk. Dat is ook de reden dat ik deze spray heb aangeschaft. 

Ik kan je vertellen ,  hij ruikt ZO ontzettend lekker! Zacht en bloemerig, heerlijk gewoon! De geur blijft ook even in je haar hangen, maar net erg lang.
Mijn haar word door de spray makkelijker doorkambaar, zoals het product ook beloofd. Nu het weer langer is gaan niet meteen alle klitten weg, maar het maakt het leven wel veel makkelijker. Dit komt door de oliën en de siliconen die in het product zitten.

De substantie is dun, en heeft een melkachtige kleur. Echter is het lekker zacht en met een paar sprays heb je het al door je hele haar.

Over het pluizige gedeelte kan ik niet veel zeggen, ik heb niet echt pluizig haar want ik knip het regelmatig, maar het is een fijn product voor het droge haar. Je haar voelt zacht aan en niet zwaar, en word er ook wel mooi shiny van.



Al met al een heel fijn product! Doet wat ie hoort en beloofd te doen, voor een mooi budget prijsje. Het is ook een erg zuinig product. Ik gebruik deze nu ruim een maand en hij zit nog voor 3/4 vol, terwijl ik bijna elke dag douche. Hier kan je dus ongeveer wel 4-5 maanden wel mee doen, voor rond de 4 euro.

Ik moet zeggen dat ik nooit zo'n fan was van Andrelon, ze hadden altijd van die dergelijke verpakkingen en niet veel keus, en hun shampoos vond ik niet zo bijzonder. Toch zijn ze nu heel actief bezig met hun lijnen te verbeteren, en dat doet me toch anders denken over dit merk. Misschien dat ik hun andere producten uit deze lijn ook maar es ga testen!

Ga ik deze weer aanschaffen?
Voorlopig kan ik met deze nog wel even vooruit. Ik ben wel iemand die steeds weer naar beter zoekt dus ik denk dat ik eerst weer een andere ga proberen. Maar deze vind ik wel super fijn en ga m ook zeker weer kopen als ik niet anders kan vinden. Het is dus zeker een aanrader!

Hebben jullie al wat geprobeert uit de Oil & Care lijn van Andrélon?
Of zijn jullie er beniuwd naar?

Good day,
Annie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten