Blog picture

12 september 2013

Easy DIY ideas!

Hallo iedereen!

Voor mij beging weer een nieuw studiejaar. Een nieuw jaar, een nieuw begin want ik zit in een andere super leuke klas, en ik heb heel veel positieve energie!

Deze energie wil ik ook in mijn huis besteden. Ik ben wel iemand die zelf dingen in elkaar frutselt, en al is het niet elke keer een succes,  hou ik ervan om mezelf bezig te houden.

In deze post deel ik met jullie een paar DIY ideeen die ik op internet ben tegen gekomen en die ik het komende jaar wil gaan uitproberen! Deze gaan voornamelijk over inrichting maar ook over beauty.

Kijken jullie mee?





 Als ik me verveel is sieraden maken wel een leuke bezigheid. Ik ga lekker op de bank zitten met een serie of muziek en ik ga rustig bezig! Dit soort armbanden staan nog op de lijst!


Dit vind ik nou een supertof idee voor in mijn slaapkamer!


Ik heb voor mijn kettingen een kapstokje gekocht, maar ik heb er zoveel dat dit mij ook erg handig lijkt!
Easy peasy, zo gedaan!
De hanger kan je ook verven en op-pimpen, een leuke quote of je naam erop schrijven, of, doe-toch-eens-lekker-simpel, hem zo laten. 


Wat ben ik een fan van zulke kettingen! En als je er over nadenkt is het helemaal niet zo moeilijk om dit zelf te maken. We gaan ervoor!


Hier ben ik al mee bezig! Ik heb heeeul veel schelpen uit griekenland mee gesleept, en ga zo op een dergelijke houten spiegel plakken. Het is aardig wat werk met al die kleine schelpjes maar het begint er al super leuk uit te zien. Het eind resultaat zal ik binnenkort ook hier plaatsen!


Is dit niet chique? Het lijk zo stylish terwijl het gewoon wijnglazen en kleine kerstballen zijn! Ik vind het een grappig creatief idee en ga het dit jaar gebruiken voor het kert dinner.


De bedoeling van dit idee is dat elke keer dat je op vakantie bent geweest, een steen zoekt, en een leuke herinnering van die trip erop schrijft. Zo krijg je een hele verzameling stenen van elke vakantie. 
Leek me super leuk, ik ben namelijk echt een sucker voor dit soort unieke dingen! Alleen is het wel zo dat je op het plaatje dezelfde stenen ziet. Misschien handig van tevoren gewoon een aantal stenen of hout stukken koopt en daar elke keer iets mee te doen. Anyhow het idee is cute.


Dit vond ik wel een grappige nail art! Ik ben niet zo van de nail art want, laat ik het eerlijk houden, ik ben er slecht in en ik heb het geduld er niet voor, maar dit lijkt met wel iets wat zelfs ik wel aan kan!


Dit wou ik sowieso al erg lang doen!  Één voor mij en één voor mijn vriend ofzo. Alleen staat dan bij mij koffie en bij Michael ....ehm... chocolademelk dan maar haha (#lustgeentheeofkoffie)


Is dit niet awesome voor een chique feestje ofzo? Of je trouwdag? Dan heeft iedereen zo'n "koekje" met een quote en misschien iets lekkers erin, echt zo vet! Of ligt het nou aan mij? Het zal wel aan mij liggen... Maar toch vind ik het vet!


Hier wil ik dan in plaats van die noten zelf mooie bloemen maken en die eraan hangen. Word nog leuk!


Dit is nog zo'n nail art die ik wel aandurf en vast ook erg mooi is!


Ik heb tegenwoordig mijn haar vaak omhoog omdat het vrij lang is en het in de weg staat. En dit is natuurlijk een leuk idee om het minder dergelijk te maken! Leder schijnt ook erg in te zijn dus het is zelfs hip ook! Veel vliegen in een klap! 


Ook weer zo simpel en toch wel erg leuk met die kaarsjes. Ik wil dan wel eerst de knijpers verven, dat lijkt me dan extra tof uitzien!


Helaas kan ik dit bij mij thuis niet doen want ik woon in een apartement waar geen trap zit, en ik denk niet dat de vereniging het op prijs gaat stellen als ik ga kliederen bij de haltrap. Toch vond ik dit zo erg mooi dat ik wou dat ik een trap had!


Wow. Just wow. Dit heb ik gepland voor aankomende week. Es zien of het mij net zo goed lukt.




Dit vond ik zo vrolijk uitzien! En is eigenlijk zo makkelijk, gewoon bij de ikea zo'n stapel halen, wat verf erover en klaar! Persoonlijk en vrolijk, daar hou ik van!


Dit leek me ook wel cool! Moet je alleen wel aardig wat wijn op hebben *hik*


Hier heb ik ook al het materiaal voor binnen, maar ga eerst mijn andere projectjes afmaken!

Je ziet het al, mijn appartement word helemaal veranderd naar een knallend, gekleurd geval. Toch is de rest wit met berken en witte meubels dus het huis kan een heleboel kleur gebruiken!

Wat vonden jullie van deze DIY's? Hebben jullie nog andere leuke ideeen voor me? Aarzel dan niet om ze hier te posten!!


Cheers,
Annie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten