Blog picture

5 juli 2013

Zomerse winactie!

Hallo iedereen!

Het is inmiddels juli, en wat is het toch een lekker weertje! Ik heb de hele dag buiten gezeten en misschieeen dat ik zelf nog bruin ben geworden! Wat mij betreft blijft het de hele zomer zo!

Dit zomers weertje roept ook voor een zomerse winactie!

Lees verder om te zien wat en hoe je kan winnen!





Hieronder zie je een 'sneak-peak' van wat je kan winnen. Er komen nog een aantal extra's bij in.
Deze spullen zijn een paar van mijn favoriete producten, en zijn ook heerlijk te gebruiken in de zomer!



Afgebeeld:
* DKNY Be Delicious EDP sample
* The Body Shop Pink Grapefruit Body Butter 50ml
* Kiehl's lipbalm
* Lancaster Tan Preparer tubetje

Wat moet je doen?
1. Volg mij op Bloglovin' via de link rechts op mijn homepagina
2. Volg mij op Google+ als je dat hebt, ook via de link op mijn homepagina
3. Laat een bericht hieronder dat je mij volgt en wat je van de winactie vind
4. Maak een leuke collage met thema: 'zomer voor mij betekent...' 
Stuur de collage naar anniebensoussan@hotmail.com met titel winactie,  mét daarbij een beschrijving over wat de zomer voor jou betekent! Het mag over deze zomer gaan, of over de zomer in het algemeen.
5. Als je zelf een blog hebt, meld dat dan ook even in de mail. 
6. Het zou ook leuk zijn als je een post maakt met mention van mijn winactie en mij blog. Doe je dat, dan komt jou blog onder jou inzending te staan als ik de inzendinen op mijn blog plaats.

*De collage mag uit fotos en/of plaatjes/ text bestaan, maar je mag het natuurlijk ook zelf met de hand maken en daar een foto van maken.*

De inzendingen worden beoordeeld op hoe creatief en uniek/persoonlijk ze zijn!

De winactie gaat vandaag in, en de winnaar maak ik de 25ste van de maand bekent! 

De collage en de beschrijving van de winnaar post ik bij de bekendmaking op mijn blog. Als je een blog hebt, plaats ik ook een link van jou blog erbij. De rest van de inzendingen komen later ook op mijn blog te staan in een aparte post!

Ik wens jullie heel veel succes en ben heel benieuwd wat jullie maken!

Liefs,
Annie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten