Blog picture

26 juli 2013

Er was er een jarig hoera hoera! Wat kreeg ik voor mijn birthday?

Hoi allemaal!

De 19de van de maand was ik jarig! Ik ben, jawel, 22 geworden!





Die dag waren mijn vriend en ik in Parijs op vakantie, dus het feestje met familie etc. deden we erna.
Ik heb hele leuke dingetjes gekregen! De meeste wist ik al omdat ik die zelf had gekozen.

Hieronder wat snelle fotos en uitleg!





Van mijn lieve vriend kreeg ik het Guess Seductive geurtje van 50 ml, een Truly Yours box, en het allerleukste, een trip naar de top van de Eiffeltoren in Parijs!
De twee eerste had ik zelf uitgekozen, deEiffeltoren was een verassing! <3
Fotos van onze trip komen binnenkort!



Van mijn moeder kreeg ik het Lacoste eau de lacoste geurtje van 30ml, een giftcard van 20 euro voor The Body Shop, geld om lekker uit eten te gaan in Parijs met mijn vriend, en nog wat extra cash. Ook zijn we met zijn allen lekker uit eten gegaan hier in de buurt. Wat een zwaar leven heb ik soms !



Van mijn lieve broertje kreeg ik de shimmer cubes van The Body Shop (!!) en een giftcard voor de V&D van 20 euro. Wat ik zo leuk vond was het hoesje van de giftcard met de text "Zoek het zelf maar uit". Is zo typisch mijn broertje.

Verder hebben we het erg gezellig gehad, wat het weer oke maakt dat ik nu alweer 22 ben, terwijl het als gisteren lijkt dat ik 21 werd. 





Wat vonden jullie van mijn kadeautjes?

Until next time!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten