Blog picture

28 april 2013

Review & Swatches: Too Faced Natural Eye Palette

Hoi allen!

Daar ben ik weer, met een leuke review van de Too Faced Natural Eye Palette!





Dit is een van mijn favoriete 'treasures' die in mijn la staan op het moment, ook al gebruik ik m niet super vaak.



Het palette heeft 9 prachtige, natuurlijke kleuren waar je een heleboel natuurlijke looks mee kunt maken, beide voor overdag, maar ook voor in de avond. 
Daarnaast heet het palette ook een oogschaduw-kwast met aan de ene kant een spons applicator en aan de andere een dune kwast. Echter vind ik mijn kwasten toch iets fijner werken en gebruik ik deze niet.
Wat ook super handig is, dat er 3 kaartjes bij zijn die 3 verschillende looks uitleggen. Zo heb je Fashion, Classic en Day. 

Het palette bevat de volgende kleuren:

Voor de crease:
* Heaven: Een licht wit/geel kleurtje (look Day)
* Silk Teddy: Een licht roze kleurtje (look Classic)
* Nude Beach: Een iets donkerdere roze met shimmerstukjes(look Fashion)

Voor het ooglid:
* Velvet Revolver: licht taupe kleurtje matt (look Day)
* Push Up: Een mooie bruine kleur met lichte shimmer (look Classic)
* Honey Pot: een goud kleurtje met shimmer (look Fashion)

Voor de buitenkant van het ooglid:
*Sexpresso: een diepere chocoladebruin matte (look Day)
* Erotica: een bruin/grijsachtig kleurtje met lichte shimmer (look Classic)
* Cocoa Puff: Iets lichter bruin dan Sexpresson, en met shimmertjes (look Fashion)

Hieronder de swatches van de kleuren.


Too Faced Natural Eye Palette swatches:
1.Heaven, Silk Teddy, Nude Beach
2.Velvet Revolver, Push Up,  Honey Pot
3.Sexpresso ,  Erotica, Cocoa Puff

De pigmentatie van de kleuren is geweldig, je hoeft maar echt een klein beetje met je kwast te swoopen en je hebt een ooglid vol kleur. De swatches, gemaakt met de vinger, zijn ook gewoon een keer aangebracht. 
Waar ik niet goed mee om kan gaan is het kleurtje Nude Beach. Die heeft best wel wat shimmer, een ook best grote stukjes, die soms nogal overal heen gaan.
Verder ben ik super blij met dit palette, en binnenkort laat ik nog fotos zien met looks.

Deze is verkrijgbaar bij Sephora (zolang die nog open blijft) en ook wel op verschillende sites online die o.a. Too faced verkopen. Hij kost rond de 35 euro als ik het goed heb opgezocht.

Kende jullie deze al? Wat vinden jullie ervan?

Until next time!

Liefs,

Annie


2 opmerkingen:

  1. wauw de swatches zien er goed uit! Deze staat al heel lang op mijn wishlist

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze ziet er mooier uit als urban decay!

    BeantwoordenVerwijderen