Blog picture

12 februari 2013

Unboxing: Truly Yours Anniversary box! Januari 2013


Hallo iedereen!

Ook alweer wat laat maar hier de unboxing van de anniversary box van Truly Yours.





Wat als eerste opviel was de doos! Deze geweldige, geweldige doos! Omdat Truly Yours inmiddels al 1 jaar bestaat, besloten ze dit keer een arstist, named Hyshil, een andere doos voor TY te ontwerpen. Deze is dus ook handgetekent en op de dozen geprint. Werkelijk prachtig en een mooi collecters item voor de mensen zoals ik, die de dozen opsparen en hergebruiken.


Op de bovenkant was dus de erg mooie tekening met beertjes, aan de onderkant de handtekening van Hyshil  'Hyshil.com <3 Truly Yours' .De binnenkant van de box was paars! Me love paars!

De inhoud
Maargoed, allemaal leuk en aardig die beertjes enzo, maar wat was nou de inhoud van de box? Dit was het eerste zicht toen ik de box opende!




In de box:
* Roc 3-in-1 face cleanser( full size)
*  Biosilk shampoo (sample vlesje)
* Hot Make-Up cream eyeshadow nmr. 3, wit
* Lancaster Aquamilk (fullsize)
* 2x Dr. van der Hoog poedermaskers
* Extra: See By Chloe parfumsample
* Extra voor de nieuwe leden: Moroccanoil 25ml


Roc 3-in-1 cleanser
Deze cleanser beloofd alle drie de stadia te doen die je nodig hebt als je make up af doet.
Roc is over het algemeen een goed merk voor de huid. Deze heb ik nog niet gebruikt omdat ik eerst mijn eigen wil opmaken. Er komt dus nog een review over!


Biosilk shampoo
Deze biosilk is een tester , ik kon hier ongeveer 3 keer mijn haren mee wassen. Voor die drie keer was het zo dat mijn haar lekker zacht voelde na de tijd, maar ik heb ook conditioner gebruikt dus of het door de shampoo zelf komt weet ik niet. Je haar ruikt in ieder geval na de tijd lekker. De shampoo schuimt ook aardig wat, dat vind ik persoonlijk vaak prettig. Deze heb ik helaas niet verder kunnen testen dus weet ik niet of deze in de duur fijn is.



Hot Make Up oogschaduw 
Het merk ken ik persoonlijk niet dus ik was blij dat weer een merk erbij kon testen. Deze oogschaduw kwam in mijn box in een witte kleur met glans. Door de cremerige substantie kon je m uitsmeren en leek het een beetje op een highlighter. Persoonlijk ben ik meer van de bruine kleuren oogschaduw, dus deze heb ik weggegeven aan iemand die er toch iets gelukkiger mee was dan ik! 


Lancaster Aquamilk  
Jaaaa! Yes! Hier had ik zoveel over gehoord op internet, dat ik heel excited was dat deze in de box zat. Ik had het er niet voor over om m zelf te kopen, ik zit een beetje in een no-buy fase, dus dit kwam ideaal uit. Enthousiast rende ik naar de spiegel en deed ik de creme op. Deze is heel fijn cremig, en spreid lekker uit, en trekt ook snel in. Groot pluspunt, de creme voelt lekker fris aan. Groot minpunt, IK KAN ER NIET TEGEN! Yup, vrij snel begon mijn gezicht te jeuken en ik kreeg een mooi rood gezichtje van. Heel galant! uhm,no. Deze heb ik dus ook maar weggegeven.

Wel even een p.s.: ik heb een erg gevoelige huid dus ik heb het wel eens vakker dat ik niet tegen sommige dingen kan. Dit betekent uiteraard niet dat deze creme niet goed is. Als je er tegen kan denk ik dat je deze creme erg lekker zult vinden!



Dr. van der Hoog poedermaskers
In de box zaten de Calming Clay en de Vitalasing Vitamins.
Eerste gedachte: Poedermaskers, interessant. Tweede gedachte: Poedermaskers, wat n gedoe. Derde en laatste gedachte: Au! Deze maskertjes schijnen heel fijn te zien maareh, daar kan ik ook niet tegen. Ik heb de Calming Clay op gedaan maar na het gebruikt kreeg ik juist een droog gevoel, en allemaal droge plekjes op mijn gezicht die er daarvoor niet waren. Hmm, niet de bedoeling van een lekker maskertje dus.



Extratje: See by Chloe 
In de box zat een een sample van 1ml van het geurtje See by van Chloe. Erg lekker geurtje, maar zelf krijg ik er dat misselijk-hoofdpijn gevoel van. Maar aanrader hoor! Het heeft een zoet-frisse geur en daar hou ik wel van!


Extratje voor de nieuwe leden: Morrocanoil!
Ook wel eens lekker, dat je beloond wordt dat je een nieuw lid bent. Mogen andere boxen ook doen! Ik was al zoooo lang benieuwd naar de Moroccanoil! Maar ik vond het veel te duur om zelf te kopen dus bleef ik maar nieuwsgierig. Was dus erg happy om deze bij mijn abbo te krijgen. 

De olie heeft niet echt een geur, en wat een dikke substantie. Ik ben zelf niet zo goed met dikke substanties en serums, ik heb zelf daarom ook een serum-spray. Maar de olie is errug lekker, maakt je haar zacht en laat het mooi glanzen!! Maar truth be told, ik vind het nog steeds best duur voor wat het is, en wat ik niet verwachte is dat er best veel siliconen in zitten. Ik blijf deze gebruiken tot ie op is maar ik denk niet dat ik deze nog zelf ga kopen. 


Mijn mening over de box   
Mijn eerlijke mening: de box vond ik: mwa.
Misschien heeft dit ook met verwachting te maken. Op facebook had TY een hele fuss gemaakt over hun anniversary box, dus iedereen was helemaal in spanning. En ik moet eerlijk zeggen, deze vond ik zelfs als normale box wat 'saai'. Vergeet niet dat de trouwe abbonees niet een Moroccanoil kregen. Dus voor een verjaardagsbox vond ik m erg tegenvallen. Maar uit ervaring weet ik dat TY over het algemeen  erg leuke boxen heeft dus ik hou me abbo nog even!

Ik hoop dat jullie de unboxing wat vonden!

Until next time,

Annie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten