Blog picture

11 februari 2013

Unboxing: First Stylecase ! - Januari 2013

Hallo iedereen!

Dit is het eerste bericht van deze blog, en het is gelijk een unboxing!
Helaas is deze al wat oud, heb het druk gehad met school en personal life. Het gaat om de unboxing van de eerste Stylecase van Januari!

Hi everyone!

This is the first post of this blog, and it's an unboxing post!

This post is kind of old unfortunately, cause i've had a rough time with school and my personal life (cause we all got one of those). 
So, this is the unboxing of hollands new box, the Stylecase!

Stylecase Januari 2013



De Stylecase is een nieuwe box in Nederland en wordt samengesteld door RTL. Zoals alle andere boxen kan je ook bij de Stylecase een maandelijks of jaarlijks abbonement aansluiten, of kan je deze kado geven aan iemand. Elke maand zitten er 1 of 2 favo producten van bekende nederlanders in. Per maand kost deze box 14,95 incl. verzendkosten.

The Stylecase is a new box in Holland and is made by television channel RTL. Not unlike all other boxes, the Stylecase offers a monthly subscription, a 3-month subscription and a yearly subscription. You also have the choice of giving the box as a gift to a friend, family member or what have you (as if!). You pay 14,95 euro every month including shipment. 

 

De review

De doos zelf ziet er erg simpel, maar elegant uit. En mooie zacht roze kleur met motief, en het woord Stylecase met gouden letters. De tweede foto is van de binnenkant van de doos, ook erg mooi gedaan.
In deze box zaten 4 full-size producten in, 3 kleinere maar te groot om samples te noemen, en 2 extra's.

The box itself is simple but elegent. Just how i like it. Its a peachy pink colour with a nice faded motif, and in the middle it says Stylecase in golden letter. De second pic above is from the inside of the box. Same motif but in light grey.

There were 4 full size products in this box, 3 smaller ones 'sample' type, and 2 extra's.

  



* Biosilk Silk Therapy 50ml (fullsize)
* Sally Hansen magnetic, kleur: 901 Golden Conduct (fullsize)
* Make up Studio Eye pencil zwart (fullsize)
* Burts Bees replenishing lip balm pomegranate (fullsize)
* Neoderma Blue Blood Gel 15ml (halfsize)
* The Body Shop shea mini bodybutter 50ml
* Gamila Cleansing Bar Lavender Heaven, small: 30gr
* Extra: Kadobon 20,- euro korting bij Injectable Klinieken / 20,- euro to Injectable Clinics
* Extra: Gamila handcreme sachet / Gamila handcream sachet

Biosilk Silk Therapy



De Biosilk serum is over het algemeen erg populair. Het schijnt erg lekker voor je haar te zijn, je haar wordt er lekker zacht van en is makkelijker doorkambaar.

Deze heb ik nu twee weken getest. Het is inderdaad zo dat je maar een beetje nodig hebt, ook met lang haar. Mijn haar werd er wel zachter van en  had iets meer glans. Maar doordat ik lang haar heb is het ook droog, en ik merkte verder niet dat het daarbij hielp, mij haar was zacht maar nogsteeds droog. Het voegt verder op de duur niet veel toe. Ook zitten in dit product veel silliconen, iets waar ik persoonlijk geen grote fan van ben. Al met al een mooi product, maar ik streef eerder naar een olie. 

Biosilk serum is really popular. They say it makes your hair really soft and easy to brush, and it smells good.

I tested this for two weeks. It's true what they say, a little really does go a long way. My hair was softer and had a beautiful shine. But i have long, thin, and to top that, dry hair. So i was expecting more nutrition, and this didnt do that for me. This product also is stacked with silicone, which a try to avoid in shampoos/conditioners etc, cause in the long run they make my hair drier. A good product, does wat it says, but you can find cheaper product that do the same. So i don't get what the huge hype is all about. Wouldnt purchase this.

Sally Hansen Magnetic lakje 


Het tweede product in de box wat mij opviel was het Sally Hansen lakje. Zelf heb ik geen Sally Hansen lakjes, en ik geef schaamtevol toe dat ik ook niet eerder een magnetic lakje heb ge-owned. Mooie kans om uit te testen zeg je? Precies wat ik dacht!

Deze kwam in de erg mooie kleur 901 Golden Conduct. Zoals de titel ook al zegt is dit wat n bruin lakje met gouden glitters. Ik hou onzettend veel van bruine met glitters oogschaduw, maar een bruin lakje zou ik niet zo snel dragen. Wel heb ik deze getest, puur om met dat magneetje te spelen ( ja, ik ben soms een klein kind, don't judge).
En zoals ik al vermoede ben ik er geen fan van. Ik ben meer van de knallende zomerkleuren. Geel, paars, blauw, plum, turquise met glitters, knalroze ,noem maar op. Maar dit, nee. Mooi kadeautje om weg te geven denk ik zo !

The second product the box contained was a Sally Hansen magnetic nail polish. I myself didnt own Sally Hansen polish, let alone a magnetic polish. So i thought to myself, good opportunity to test one!

The color of the polish is, like it's name 'Golden Conduct' suggests, a golden/brown one. I am a sucker for golden/brown shimmery eyeshadow, but i am more of a red/turquoise type of nail polish so i wasnt thrilled by it. I did test it though, just to play with the magnetic thingy.
I can be a little child sometimes!
Nice quality, but really not my thing. Perfect for a gift though! 

Make Up Studio oogpotlood







OOOOOW YEAH! Kijk hier word ik nou blij van! Ik geef het niet vaak toe, maar als het bij everyday make up komt ben ik een echte simpleton! Ik hou het bij de basics en draag overdag vaak hetzelfde. En wat daarbij hoort ? (ra, ra wat zou het zijn?) precies, een zwart oogpotlood!
Ik heb er veel van,allemaal van verschillende merken, maar ik gebruik het zoveel dat nog een alleen maar met open armen wordt verwelkomt. 

Inmiddels heb ik deze ook al bijna 2 weken getest, en *diepezucht* moet ik zeggen dat ik eigenlijk een beetje teleurgesteld was. Hij is fijn in gebruik en door de swatch dacht ik dat deze wel op zijn plek zou blijven. Maar na 2 uurtjes ofzo hangt ie zowat overal behalve mijn ogen. Voor mij niet zo handig want als griek heb ik al van die 'gezellige'  donkere kringen. Hmmm ik geef m nog een tweede kans, i'm gonna make it work damn it!

YES! This is the kind of thing that makes me happy! I don't ofter admit it but when it comes to everyday-make-up, im kind of plain. I often use the same things, and one of those things is black eye pencil. I do own alot already, from different brands, but another one can do me no harm at all!

Meanwhile i have tested this too for two weeks.Honestly, i am a bit disappointed. It's a nice and smooth pencil, and after swatching it the first time i thought it would last. Unfortunately this was not the case. After about two hours the color was everywhere except my eyes. I'm going to give this one another chance, im gonna make it work somehow damn it! 

Burts Bees lipbalm 


De Burts Bees, inmiddels ook vrij bekend, is ook voorgekomen in 2 andere boxen, Truly Yours en Glossybox. Ik heb m zelf dus al eerder gehad en moet zeggen dat het een topper is! Mijn lippen zijn met dit knusse wintersweer altijd erg droog en komen er vaak barsten in. 'S nachts gebruik ik een dikkere lipbalm maar deze gebruik ik overdag en is ideaal! Lekker zacht worden mijn lippen ervan, en het geeft ook een mooi subtiel kleurtje. EN, het ruikt ook lekker! Do you want more? No sir, you don't!

Like Biosilk, Burts Bees is popular as wel, and has already been in two other boxes, Truly Yours and Glossybox. So i'm familiar with the product, and it's definitely a keeper! My lips tend to get really dry and flaky in the during the winter months, so before i go to sleep i put a thick layer of lipbalm on. But this is ideal for during the day, it gives you subtle color  and it smells amazing!

Neoderma Blue Blood Gel



"Neoderma Blue Blood Gel. Haha , Blue Blood, hihi." Aldus mijn eerste gedachte voor ik m aan de kant schoof. Neoderma is over het algemeen een erg goed merk en ik heb er veel positiefs over gehoord. Ik vond de naam van het product maar wat vaag. De substantie is, zoals de naam ook zegt - nee, niet blauw- gel-achtig. Deze hoor je op te doen voor je dagcreme, en moet zorgen dat je huid de voedende delen van je dagcreme binnen trekt. Ofzo? In elk geval, het is goed voor je huid bla bla bla

Helaas weet ik niet of dit product daadwerkelijk goed werk, sommige noemen het een wondermiddel. Persoonlijk ben ik er allergisch voor dus voor mij doet ie absolut geen wonderen. Wel geef ik toe dat mijn creme sneller introk en ik fijner mijn make up kon aanbrengen. Dus wellicht dat het voor andere mensen wel fijn is!


I really had a laugh with the name Blue Blood. I have heard alot of the brand Neoderma, mostly positive things. So i was excited to be able to test a product. The substance of the product as you might have guessed is -no,not blue-  but gel-like. This helps for sunburs but is also good for your skin, like a serum. 

I tried it once, but had a huge allergic reaction to it (surprise, surprise..). My face got red and puffy so i kept my distance from this one. The one time i tried it though i could feel my daycream sucking faster into my skin that usual, so it was alot easier to apply my make up. So for people who do not have  irritatingly sensitive skin this could be a good product.

The Body Shop Shea Mini  Body Butter


 Hoe kan iemand hier niet blij van worden? Ja je raad het al, ik ben een grote fan van TBS. Waarschijnlijk de grootste. Nee, definitely de grootste. Ik heb veel bodybutters ingeslagen bij de recente sale van TBS maar ik gebruik ze bijna dagelijks en ze zijn ZO fijn. Ik was dus erg blij toen ik deze in de box zag.
De Shea body butter is verzorgend en heeft een subtiele geur, in tegenstelling tot veel andere bodybutters van TBS die vaak wat sterker zijn. De geur maakt me persoonlijk wat denken aan zachte baby cremes. Ik gebruik deze voor mijn handen, dat vormaat is daar wel handig voor. Ik heb zo'n eczeem plekje op mijn hand dat weigert mij te verlaten, maar met de body butter merk ik dat ik het wel mooi onder controle kan houden. Aanrader voor de wintermaanden dus!


How can someone not be happy with The Body Shop products!!? As you might have guessed, i am a HUGE fan of TBS. Probably the biggest. No, definitely the biggest. I have loads of body butters and shower gels and can never have enough. So happy me when i saw this in the box.

The Shea Body Butter is moisturizing en has a subtle sent, unlike most of the TBS body butter which tend to have a strong sent. The sent makes me think of soft baby creams. I use this one for my hands as they tend to get dry in the winter, and it really helps. I recommend these to everyone, its really a treat!  






















Gamila Cleansing Bar Lavender Heaven



De Gamila zeep. Gamila is begonnen in Israel door een vrouw, genoemd Gamila, die als jong kind de voordellen van natuurlijke ingredienten ontdekte. Deze zeep wordt handgemaakt met 100% natuurlijke ingredienten, en zijn basis is olijf. Er word voor elk huidtype een ander zeepje gemaakt. Zo heb je zeep voor de normale, de droge, de gevoelige, de vette, de gecombineerde en de wat oudere huid.
 
Door mijn gevoelige huid steef ik naar natuurlijke, of zo veel mogelijk natuurlijke producten. Van Gamila had ik veel gehoord, veel positiefs maar ook veel negatiefs. Ik was dus erg benieuwd naar deze zeep.
In mijn box kreeg ik de Gamila Lavender Heaven, bedoeld voor de normale tot droge huid. Met dit weer krijg ik een droge huid dus was het fijn dat ik deze kreeg. 

Als je deze voor het gezicht gebruikt, is het de bedoeling om je gezicht hiermee elke dag te wassen, 28 dagen lang. Waarom 28 dagen? Omdat je huid die tijd nodig heeft om weer te herstellen. De zeep zorgt dus dat alle viezigheid uit je porien wordt gehaald en je gezicht grondig wordt gereinigd, en na 28 dagen heb je een mooi zacht huidje.

Deze zeepen kunnen o.a.  helpen bij eczeem, droogheid, psoriasis acne, roodheid en preventief bij het verouderen van de huid. Ik heb zelf soms eczeem en psoriasis dus ik ben erg benieuwd of deze mij gaat helpen.Hier komt zeker weten nog een review van!


Extra: Kadobon Injectable Klinieken


In de box zat ook een kadobon van 20,- euro voor Injectable Klinieken. Dit kan je besteden aan Peelings en Botox. 
Tsja, wat denk ik hiervan? Leuk misschien voor mensen die het vaak doen of het willen proberen, maar ik heb er verder niks aan. Het was een leuk extratje,maar niet aan mij besteed.

Extratje: Gamila Handcreme sachet



Een leuke extra om, behalve de zeep, ook kennis te maken met de handcreme van Gamila. De creme is lekker zacht en zo voelen mijn handen ook na de tijd. Vind m ook erg lekker ruiken, het heeft zo'n natuurlijke geur, net zoals de zeep. Je moeter er wel van houden. De geur blijft echter niet lang hangen, wat ik wel eens vervelend vind bij andere handcremes. 


De box



Al met al vond ik dit een erg erg leuke box! Ik ben enthousiast over de meeste producten die erin zaten, en deze eerste box heeft me erg benieuwd gemaakt naar de volgende box van Februari! Zal die ook net zo geslaagd zijn? We will see!

Ik hoop dat jullie deze unboxing leuk hebben gevonden.

Laat gerust een berichtje achter met tips&tops!

Tot de volgende post,

Annie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten